kan bare snart ikke mere!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejj piger!! 

Ja, jeg er så pisse irreteret over at det ikke bare kan lykkes!.. Vi har nu prøvet at blive gravid i et halvt år! ikke en gang har der været gevinst!.. 

Jeg syntes det er rigtigt hårdt! Alle gange har jeg brugt ægløsnings test for at vide hvornår mens kom og hvornår vi skulle hygge.. 

Jeg skal ha ægløsning ca. på lørdag, denne md har jeg så valgt at ikke at bruge æl test, da vi står og skal flytte lige midt i det hele. .. Men selvfølgelig skal vi da hygge

Åh kan det dog ikke bare ske! .. Manden er 27, og jeg har egentligt tænkt på om hans sæd kvalitet kunne være blevet dårlig, syntes nemlig jeg har læst noget om det.. uden at være sikker.. 

AAAAARRRRRHHH!!!!! Hvor er det dog hårdt at der ikke snart kommer to streger! MAnge af dem vi kender har enten født eller er gravide! .. Syntes bare jeg ser små baby'er over det hele! Det g'r det bare ikke nemmere når der ikke er gevinst ved os!!! 

Tak fordi du læste med på dette! 

KNUS fra den ulykkelige lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

SLC

Hey ..  altså ½ år er ikke meget at have prøvet . .. Tålmodighed skal du nok væbne dig med - lægerne vil først begynde at se efter om i "fejler" noget efter at i har prøvet i et år, alt før det er hele normalt, mange prøver nogle år før der er gevinst. . Men håber da det snart lykkedes for jer, her tog vi 7 mdr  . . når du begynder at slappe lidt mere af og tager det som det kommer, kommer der som regel  held og lykke . . knus

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

SLC skriver:

Hey ..  altså ½ år er ikke meget at have prøvet . .. Tålmodighed skal du nok væbne dig med - lægerne vil først begynde at se efter om i "fejler" noget efter at i har prøvet i et år, alt før det er hele normalt, mange prøver nogle år før der er gevinst. . Men håber da det snart lykkedes for jer, her tog vi 7 mdr  . . når du begynder at slappe lidt mere af og tager det som det kommer, kommer der som regel  held og lykke . . knus

Håber det kommer snart Ja, et havlt år er ikke langtid men det fæles bare længe 

Anmeld

13. februar 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Håber det kommer snart Ja, et havlt år er ikke langtid men det fæles bare længe 

Ved det føles længe ... Men lover dig at man kan vænde sig til det er hårdt og bare læsse af når man har denne følelse.. Kæmpe krammer  fra en der prøver på 10. år og er i fertilitetsbehandling uden held ...

Anmeld

13. februar 2012

Mette&Lasse

Søde

Hold op med ægløsningtest, stop fokus, det virker ikke.. Vi har forsøgt i 15 mdr nu og det kommer når det kommer..

Hvis jeg skal give dig et råd som jeg har fået er det vitex. Det kan købes i helsekost butikker.

Stort kram

Anmeld

13. februar 2012

Princesspigen

det lyder måske hårdt, men jeg tænker lidt om i skal prøve at give slip, lade være md at tænke for meget over det og bare nyde hinanden..

kæresten og jeg har aldrig prøvet en ÆGL... test men derimod nyt livet og nu er jeg testet positivt..

siger ikke det virker eller ikke virker for jer, men var bare min tanke omkring det..

held og lykke!

Anmeld

13. februar 2012

Gaia

Prøv sex ca. Hver 2 dag måneden ud så err chancerne gode for at ramme det rigtige tidspunkt. Æl kan komme førend du tror eller senere. Min æl plejede at komme på 10 dagen efter mens og så dan måned jeg blev gravid kom den pbenbart alleredde fire dage efter endt  mens, i hvert fald hvis man skal tro bebs alder og termin . Så måske i bare ikke ramme det magiske øjeblik. Forøvrigt er 6 måneder meget normalt, 

Anmeld

13. februar 2012

l.kjoeller

Det er meget normalt det tager op til et år tror jeg. Men forstår dig sagtens. Det skal bar være nu tænker man. Krydser fingre for flytningen flytter tankerne så der bliver gevinst denne gang

Anmeld

13. februar 2012

Fenja09

Forstår godt at du synes et halvt år er længe når det er noget i brændende ønsker jer, men det er ikke længe og det skal sikkert også nok lykkedes. Måske skal i ligge alt det ÆL tests osv fra jer og så bare nyde at dyrke sex når det passer jer. Tror ofte at det hænger meget sammen med psyken.

Det tog kæresten og jeg over 3 år - så blev han udsendt et halvt år og var hjemme på orlov i 3 uger og vupti så var jeg gravid.

Ønsker jer held og lykke med PB

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

Ølgaard

Hej med dig!

Jeg kendte godt til det der!

Hvis du går og tænker for meget over det hele tiden, kan kroppen udsætte det.... Det handler bare om at tage en dag af gangen og lade være med at tænke på at blive gravid!

Kan godt være det lyder lidt dumt, men vi forsøgte i 1 ½ - 2 år og endte med at opgive og søgte hjælp..... Vi fik tid til vi begge skulle undersøges, men det nåede vi slet ikke... Fra den dag vi sagde nu gider vi ikke mere så skete der ting og sager..... Det var som om at da vi stoppede med at tænke på "babyprojekt" så kom det bare stille og roligt.. en uge før vi skulle på fertilitets klinik havde jeg en positiv graviditets test  Så ringede jeg og fortalte nyheden til klinikken, damen fortæller mig så at det er meget almindeligt at piger bliver gravide når de giver op...

Så hvis i ikke fejler noget nogen af jer, så skal det nok komme

Men det kan jo tage tid, specielt hvis man har været på p-piller, de skal jo lige ud af kroppen.....

Nyd hinanden og glem alt om "Projekt baby" så er jeg sikker på der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.