Så er vi ramt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Kaufie

af sygdom.......

Vi har ellers været forskånet hele vinteren, hvor andre har måttet bukke under for influenza...

Sidste lørdag var jeg kun ude af soveværelset for at løbe på toilettet. Siden da har William haft det lidt mellemskidt -egentlig været frisk nok, men han har bare næsten ingenting spist - heller ikke i dp, hvor han nok plejer at kunne tage fra.

Claus har været hjemme tirsag-torsdag med ondt i halsen. Men natten til i dag var den helt slem med mig - diarré og opkast - en enkelt gang på samme tid, hvilket resulterede i at jeg pludselig lå på gulvet med hovedet i baljen Slog hovedet mod en skuffe på vej ned, så har det vildeste blå mærke ved øjet nu.

Nu er jeg rimelig frisk igen - blot noget slap i koderne efer sådan en omgang og manglende madlyst..... Og her til aften gik Claus sig så i seng med den onde brækspand......

Nøj, hvor jeg håber William klarer frisag. Og at jeg finder ldt flere kræfter til at tage mig af ham i morgen.

Anyways, god fest i morgen - her aflyses alle planer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

linemus

Øv bøv, det lyder rigtig ubehageligt. Håber I kommer igennem weekenden uden for meget bræk, og at I så alle er raske snart. Godt du ikke skulle med til fest, hva' - så var du bare blevet skuffet over at være syg

God bedring til jer alle!

Knus Line

Anmeld

21. marts 2009

Tynen

Been there... Jeg har heldigvis (7-9-13) ikke kastet op idag, men FUCK hvor er det ondt når det står på.

God bedring til jer!!

Krydser fingre for at vores unger slipper udenom.. Det magter jeg da bare slet ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.