5 dage overtid - negativ test hertil aften :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg skulle have haft min mens for 5 dage siden, men den er ikke dukket op og har ingen mens smerter, dog har jeg ubehag i underlivet som i form af ligament smerter (har været gravid før men mistede i uge 11). jeg har været igennem 6 spontane aborter så jeg er selvfølgelig lidt bekymret..

men ja, 5 dage overtid, ømme bryster, sure opstød, og ubehag i underlivet.. men negativ test.

- vi har ikke prøvet at blive gravide da vi har været igennem en hård måned og egentlig ik har tænkt så meget over at ville blive forældre.

men kan det os være pga den hårde måned det er forsinket ?? for det plejer altid at være punktlig uanset hvor stresset ens "måned" har været.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

jeg skulle have haft min mens for 5 dage siden, men den er ikke dukket op og har ingen mens smerter, dog har jeg ubehag i underlivet som i form af ligament smerter (har været gravid før men mistede i uge 11). jeg har været igennem 6 spontane aborter så jeg er selvfølgelig lidt bekymret..

men ja, 5 dage overtid, ømme bryster, sure opstød, og ubehag i underlivet.. men negativ test.

- vi har ikke prøvet at blive gravide da vi har været igennem en hård måned og egentlig ik har tænkt så meget over at ville blive forældre.

men kan det os være pga den hårde måned det er forsinket ?? for det plejer altid at være punktlig uanset hvor stresset ens "måned" har været.

Ih det er svært at svare på...

Det bedste du kan gøre er nok at teste igen om nogle dage for at se ad om det måske bare har været for tidligt i forløbet til at teste positiv eller om den stadig er negativ.

Jeg er ked af at høre at du har været igennem sådan et hårdt forløb

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ih det er svært at svare på...

Det bedste du kan gøre er nok at teste igen om nogle dage for at se ad om det måske bare har været for tidligt i forløbet til at teste positiv eller om den stadig er negativ.

Jeg er ked af at høre at du har været igennem sådan et hårdt forløb

jeg vil i hvertfald teste igen fredag hvis den stadig ikke har vist sig og ellers må jeg sku få min kære doktor mand til at teste og tage blodprøver på mig

og ja det er sku hårdt at gå det igennem, man får hurtigt en masse kedelige tanker omkring det

Anmeld

13. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

jeg vil i hvertfald teste igen fredag hvis den stadig ikke har vist sig og ellers må jeg sku få min kære doktor mand til at teste og tage blodprøver på mig

og ja det er sku hårdt at gå det igennem, man får hurtigt en masse kedelige tanker omkring det

Kram og held og lykke

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ens mens. kan sagtens blive forsinket hvis man er stresset

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ens mens. kan sagtens blive forsinket hvis man er stresset

ja det er jo det, men det bare aldrig sket før, har aldrig været "forsent på den" før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.