14 +2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Tona

HopinWishin skriver:

Jah det er rigtigt... Lige nu bekymrer jeg bare lidt om det er normalt...  For det gør ik så meget maven ikk er stor, da jeg ska giftes til april Bare bebsen har det godt>!

Det er helt normalt. Der er absolut ingen grund til bekymring over det. Jeg kendte en som aldrig rigtig fik nogen mave på. Selv da hun var højgravid skulle du vide det for at kunne ane bulen som sagtens bare kunne ligne en lille topmave.

Min mor kendte en som fødte tvillinger og uden at have haft nævneværdig mave på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

JH12

Jeg mener jeg havde taget de første 7-9 kg. på ved uge 16..  synes også det gik hurtig med at tage kg på..

Men alle er forskellige, mit kunne ses omkring uge 10-12 stykker
Men lige pludselig kan det sikkert ses hos dig

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

HopinWishin skriver:

Nej.. det er godt nok en slank mave!.. Den er meget slankere end min =) =) =)

Men dejligt jeg ikk er den eneste uden gravid mave

Tak Kender heller ingen andre, der har haft så lille en mave så langt henne, som jeg

Anmeld

13. februar 2012

L&V

HopinWishin skriver:

... og man kan intet se på min mave... Sommetider glemmer jef faktisk helt at jeg er gravid.....

Jeg tabte to kg de første par uger, dem har jeg taget på igen, og vejer nu det jeg altid har vejet.....

Jeg er 184 cm høj... Måske det er højden der gør at man intet kan se?..

Hvor meget mave havde/har I som første gangs gravide i uge 15?

Ingen mave overhovedet, så måske lidt oppustet ud om aftenen men da vi så nåede uge 19 skete der ting og sager, men fik aldrig en stor mave.. Ugen inden jeg sku føde var der en der sagde "Ej det bliver da hvis et af de første børn der bliver født i det nye år hva?" og jeg var så sat til den 24/09 så hun var ret overrasket da jeg fortalte at der var en uge til

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

Her var min mave fra uge 14 .. 

Men pludselig da jeg var i uge 21 , så voksede den bare vildt meget på en uge ! Der begynder det bare at gå stærkt .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2012

twinny

Sådan så min mave ud, da jeg var 14+ Med tvillinger... Men det var mest oppustet... Så jeg havde heller ikk så meget...

Bare rolig det kommer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.