14 +2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.274 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

HopinWishin

... og man kan intet se på min mave... Sommetider glemmer jef faktisk helt at jeg er gravid.....

Jeg tabte to kg de første par uger, dem har jeg taget på igen, og vejer nu det jeg altid har vejet.....

Jeg er 184 cm høj... Måske det er højden der gør at man intet kan se?..

Hvor meget mave havde/har I som første gangs gravide i uge 15?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

FrkZier

HopinWishin skriver:

... og man kan intet se på min mave... Sommetider glemmer jef faktisk helt at jeg er gravid.....

Jeg tabte to kg de første par uger, dem har jeg taget på igen, og vejer nu det jeg altid har vejet.....

har aldrig selv nået så langt i en graviditet, men da jeg var gravid kunne man faktisk allerede se det fra uge 9 ca - men tror bare jeg var 'heldig' for det sku vidst være meget normalt at man som førstegangsgravid først begynder at vokse lidt sent

Anmeld

13. februar 2012

Ditte-3

kan ik huske hvor stor jeg var første gang i uge 15 men pt er jeg i uge 17 og føler mig kæmpe har taget 2 kg på men maven er bare stor

Anmeld

13. februar 2012

Tona

HopinWishin skriver:

Da jeg var gravid første gang var jeg tydeligt gravid uden at kunne skjule det i uge 12 og havde måttet i ventebukser i uge 10. Jeg er også høj ligesom dig.

Jeg tror ikke højden har så meget at sige, men jeg tror at der er en tendens til at jo mere veltrænet eller i alt fald flad maven er inden man bliver gravid jo senere kan man se det, fordi mavens muskler holder bedre igen på det hele

Anmeld

13. februar 2012

HopinWishin

FrkZier skriver:

har aldrig selv nået så langt i en graviditet, men da jeg var gravid kunne man faktisk allerede se det fra uge 9 ca - men tror bare jeg var 'heldig' for det sku vidst være meget normalt at man som førstegangsgravid først begynder at vokse lidt sent

Åh det er jeg da ked af at høre... ...

Anmeld

13. februar 2012

HopinWishin

Amandas-mor skriver:

Da jeg var gravid første gang var jeg tydeligt gravid uden at kunne skjule det i uge 12 og havde måttet i ventebukser i uge 10. Jeg er også høj ligesom dig.

Jeg tror ikke højden har så meget at sige, men jeg tror at der er en tendens til at jo mere veltrænet eller i alt fald flad maven er inden man bliver gravid jo senere kan man se det, fordi mavens muskler holder bedre igen på det hele

Hihi tror sgu ik der er så mange mavemuskler hos mig....

Jeg må nok vente med spænding

Anmeld

13. februar 2012

Tona

HopinWishin skriver:

Hihi tror sgu ik der er så mange mavemuskler hos mig....

Jeg må nok vente med spænding

Nogle får jo bare ikke så meget mave...men det er så også dem som ikke får mega med strækmærker og løst maveskind bagefter så der er også fordele ved det selv om man så gerne vil have den store flotte gravid-mave  

Anmeld

13. februar 2012

HopinWishin

Amandas-mor skriver:

Nogle får jo bare ikke så meget mave...men det er så også dem som ikke får mega med strækmærker og løst maveskind bagefter så der er også fordele ved det selv om man så gerne vil have den store flotte gravid-mave  

Jah det er rigtigt... Lige nu bekymrer jeg bare lidt om det er normalt...  For det gør ik så meget maven ikk er stor, da jeg ska giftes til april Bare bebsen har det godt>!

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

HopinWishin skriver:

Her er min mave 14+3, så der var heller ikke rigtig noget at komme efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2012

HopinWishin

Baagøe skriver:

Her er min mave 14+3, så der var heller ikke rigtig noget at komme efter

Nej.. det er godt nok en slank mave!.. Den er meget slankere end min =) =) =)

Men dejligt jeg ikk er den eneste uden gravid mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.