Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Princesspigen skriver: Smed p-pillerne 1 oktober, i starten af december udeblev min mens i 1½ uge men den kom, testen var negativ og lægen sagde jeg ikke var gravid.. min mens kom nogle lunde reglmessigt de næste 1½ måned eller hvad der nu er gået.. nu har min mens været forsinket næsten 2 uger, efter 1 uge tog jeg en test, negativ og tja hvis det lykkedes mig at ligge billedet ind, så taler det vidst for sig selv
Smed p-pillerne 1 oktober, i starten af december udeblev min mens i 1½ uge men den kom, testen var negativ og lægen sagde jeg ikke var gravid..
min mens kom nogle lunde reglmessigt de næste 1½ måned eller hvad der nu er gået..
nu har min mens været forsinket næsten 2 uger, efter 1 uge tog jeg en test, negativ og tja hvis det lykkedes mig at ligge billedet ind, så taler det vidst for sig selv
tillykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja der ser ikke ud til at være tvivl om at den er positiv... Kæmpe tillykke.
Haha hvor er du sød Stort TILLYKKE! Håber dig kærsten får en rigtig dejlig aften
sirup, tak og i lige måde
Stort tillykke
TILLYKKE
TillykkeEe!!! Håber manden blev ligeså glad som du blev
Kæmpe tillykke
tak alle sammen..
lægen idag bekræftede det, JEG SKAL VÆRE MOR er i et lægen kalder 6 uge så de rigtige undersøgelser starter her om 3 ugers tid.. JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128