X-faktor date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Susan1978

jamen den er også helt gal med vores fjernsyn åbentbart.. for det første så hører vi det i mono.. også er fjerneren vel efterhånden 9 år gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Susan1978

Ei hvorfor skal hun ikke synge et af de mere rockede numre.. øv.

Anmeld

20. marts 2009

Tynen

FUCK!!! JEG HAR DET SKIDT!!
Jeg har vist fået maveinfluenza så havde lige en date med kummen før jeg kunne komme på

JESUS!

Gik glip af Sissel og halvdelen af ABC, men mon ikke jeg kan nå at være med endnu...

Anmeld

20. marts 2009

Tynen

Lækkert hår alligevel

Anmeld

20. marts 2009

Susan1978

ei hvad har de gjort ved hende , hun ligner Hanne Boel.. men sangen passer skide godt til hende alligevel..

Anmeld

20. marts 2009

ivfmarie

Så styrer du lige dine baciller,Tunpige - jeg vil sgu ikke starte ferie med hovedet i den store telefon!!

Hun gør da hva hun ka, hende Linda...

Anmeld

20. marts 2009

LouiseViola

Susan1978 skriver:

ei hvad har de gjort ved hende , hun ligner Hanne Boel.. men sangen passer skide godt til hende alligevel..

He he ja netop go gamle Hanne Boel..

Anmeld

20. marts 2009

Susan1978

Tynen skriver:

FUCK!!! JEG HAR DET SKIDT!!
Jeg har vist fået maveinfluenza så havde lige en date med kummen før jeg kunne komme på

JESUS!

Gik glip af Sissel og halvdelen af ABC, men mon ikke jeg kan nå at være med endnu...

lad det for gud skyld ikke være en af de der bakterier der florerer på sygehusene i mit fjernsyn..

jeg var igennem den sidste weekend og faktisk også midt i x factor.. dog kun en vej..

Anmeld

20. marts 2009

Tynen

Susan1978 skriver:

Synes håret her er federe nu end sidst da de havde fladet hendes laaaaaange hår...
Synes slet ikke det var pænt til hende

Anmeld

20. marts 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

ahhh, det var hende hun ligner... ku ikke lige greje den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.