vægstscanning + maven gemmer på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Louise mortil4

ja idag har vi været til vægt scanning for forhåbentligt sidste gang. Fik en tid igen den 14 april, den dag jeg har termin. De skød idag babyen til 3170 g og jeg er idag 36+3 så en stor flot baby der ligger over gennemsnit. Kom til at sidde og regne på at hvis jeg gik til termin så er det jo over 4000 g orv det er en stor bebs at skulle presse ud av av.

Nu har vi efterhånden været til scanning 5 eller 6 gange og først idag var babyen villig til at sprede benene, så vi nu kan forvente at det er en lille pige der ligger og gemmer sig derinde. Så det ser ud til at vi om ikke så længe står med vores 4. lille pige i armene, det bliver så skønt at få hende ud. Tror dog godt manden kunne tænke sig en dreng, men så længe barnet er sund og rask er vi begge glade.

Knus Louise 36+3 med en lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Grynt

wooooooooow tillykke med jeres kommende lille fine pige. Det er bare totalt sejt syntes jeg, at du sådan skal være mor til 4 smukke prinsesse piger.

Og er 4000 g ikke en fin sund størrelse?

Jeg håber det kommer til at gå rigtigt fint for dig og lille pigen...har I fundet et navn til hende endnu?

KH Tina

Anmeld

20. marts 2009

Louise mortil4

takker, jo 4000 g er vist fint, sys bare det lyder så voldsomt.

Vi er enige om Nanna, men nu må vi jo se om hun også ligner en nanna når hun kommer ud.

Tak for de gode tanker, det varmer dejligt

knus louise

Anmeld

20. marts 2009

Anja

Det er da totalt blæret at have FIRE tøser

Dejligt at alt er fint med den lille pige.

Anmeld

20. marts 2009

Louise mortil4

hi hi ja manden blev også hurtigt enig med sig selv om at han bare måtte eje 2 stk streamers( staves) til bilen, en hvor der står, rigtige mænd får piger og en hvor der står fra til 4. De kan så sidde på hver sin siden af bagsmækken på vores ikke helt lille bil.

Anmeld

20. marts 2009

Plysbjørnen

tillykke med den pigen... og den "store" vægt...

Betina

Anmeld

21. marts 2009

bette

ihhh tillykke med endnu en pige.. hehe
4000g tja mikkel vejede lidt over.... så ja stor bebs..

Anmeld

21. marts 2009

linemus

Tillykke med endnu en dejlig pige!! Det bliver så spændende at få hende ud i armene

4000g lyder som en dejlig skøn gennemsnitlig baby. Bare rolig, det er ikke nogen koloenorm størrelse Sebastian vejede 4650g, og det var dejligt med en solid baby Og ikke specielt ekstra hårdt for mig - måske lidt hårdt for ham, fordi maven var tykkere end hovedet, så han sad lidt fast og måtte rykkes i armene af jordemoderen

Knus Line

Haha - I kan snart dække hele bilen med streamers. Hvad med "rigtige mænd får tvillinger"? Den må han da også ha'

PS. Nanna er et smukt smukt navn Og passer rigtig godt til de andre tøsers navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.