23+0 hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

LilleLene

wmillapigenw skriver:

Rigtig fin mave du har dig 

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Chevro

Uha det lyder ikke godt :/ Vi har kun lidt tøj, puslebordet har kæresten lavet (tømrer) :-) og så har vi købt tremmesengen.
Så i marts skal vi ud og ose! Puha, alle de penge (:

Men du må jo helst heller ikke sove i et nymalet hus, så har i lidt tid til at malingen kan være næsten lugtfri? (: jeg ved ikke om det passer, men de siger jo vi ikke må male, og det er jo pga lugtene osv. Og de vil jo sidde i væggene et stykke tid.

Anmeld

13. februar 2012

GønskE

LilleLene skriver:

tusind tak

i bestseller de kostede 360 kr, så det er ikke så slemt

nej overhovedet ikke super fedt

Anmeld

13. februar 2012

frk-stoltze

Chevro skriver:

Uha det lyder ikke godt :/ Vi har kun lidt tøj, puslebordet har kæresten lavet (tømrer) :-) og så har vi købt tremmesengen.

Men du må jo helst heller ikke sove i et nymalet hus, så har i lidt tid til at malingen kan være næsten lugtfri? (: jeg ved ikke om det passer, men de siger jo vi ikke må male, og det er jo pga lugtene osv. Og de vil jo sidde i væggene et stykke tid.

Lille rettelse smukke man må gerne male med det vandbaseret maling som der er nu. Det er ikk farligt som før hen.

Jeg malede jo også vores hus og havde spurgt malerne og en masse andre til råds

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Chevro skriver:

jaaa, det bliver lidt hektisk

Håber også på at papfar og svigerfar går igang med soveværelse og børneværelse først

Så både at jeg ikke skal sove i det, men også så vi kan ting til bebse klar

Stuen kan jeg jo sagtens gå og nusse om efter bebse er kommet, så det er jo ikke vigtigt

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

GønskE skriver:

nej overhovedet ikke super fedt

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

frk-stoltze skriver:

Lille rettelse smukke man må gerne male med det vandbaseret maling som der er nu. Det er ikk farligt som før hen.

Jeg malede jo også vores hus og havde spurgt malerne og en masse andre til råds

okay vildt nok

men min papfar er gammel malermester, han siger også at det ikke er ligeså farligt længere, men at det stadig ikke er det bedste at gøre

Anmeld

13. februar 2012

Nessie

Flot mave

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Nessie skriver:

Flot mave

mange tak

Anmeld

13. februar 2012

frk-stoltze

LilleLene skriver:

okay vildt nok

men min papfar er gammel malermester, han siger også at det ikke er ligeså farligt længere, men at det stadig ikke er det bedste at gøre

Smiler min svigermor er meget overbeskyttende og hun arbejder som kontor dame ved malerfirama og min kærestes fastemaltesere maler og malede de store områder sagde det ingen betydning havde. Vi malede vores nye hus på to dage 130m2, og indtil videre har jeg og baby ikk taget skade men man skal jo selv vurdere jeg valgte så ikk at løfte noget overhovedet men kun male og dække af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.