Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rødhætte skriver: Flot strutmavse
Flot strutmavse
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Sikke en fiin mave :-) Jeg er også i uge 24 nu, men synes slet ikke jeg har kunnet følge med! Pludselig er man bare ret langt henne
Sikke en fiin mave :-) Jeg er også i uge 24 nu, men synes slet ikke jeg har kunnet følge med! Pludselig er man bare ret langt henne
ja jeg tænker også der er jo kun 16 uger og 3 dage til termin det er altså ikke lang tid
Hvor er du fin
Har også allerede informeret kæresten om at jeg aldrig kommer i andet end graviditetsbukser resten af mit liv
NNL skriver: Hvor er du fin Har også allerede informeret kæresten om at jeg aldrig kommer i andet end graviditetsbukser resten af mit liv
mange tak
Der er bare ikke noget bedre kæresten gik faktisk op og betalte dem, og så fik jeg dem på igen, så jeg kunne have dem på hjem fra byen MUMS Siger jeg bare
floot mave, - hvor har han købt dem? mangler nemlig!
Rigtig fin mave du har dig
Chevro skriver: Nej præcis (; Jg tæller dage istedet for uger - som er tilbage. 116 idag, synes hurtigt man har sovet 7 gange, en uge går vildt stærkt! Så de 100 dage skal nok snart få ben og gå på er du/i klar? Eller mangler i en del?
Nej præcis (; Jg tæller dage istedet for uger - som er tilbage. 116 idag, synes hurtigt man har sovet 7 gange, en uge går vildt stærkt! Så de 100 dage skal nok snart få ben og gå på er du/i klar? Eller mangler i en del?
ja det er godt nok ikke meget Tjaa jeg mangler ikke rigtig noget til bebse, tror jeg ikke Men vi skal så have pakket, og flyttet... Er faktisk lidt stresset over detDet nye hus skal males og der skal nyt gulv på, det kan vi gå i gang med i midten af aprilSå skal den gamle lejlighed rengøres og males inden 1. maj, så der bliver tryk påIsær når jeg ikke må løfte noget, gøre rent eller male
GønskE skriver: floot mave, - hvor har han købt dem? mangler nemlig!
tusind tak
i bestseller de kostede 360 kr, så det er ikke så slemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128