Føler at lægerne ikke har styr på en skid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

Mormilla

Der var ikke noget foster, kun fostersæk og fostervand Så jeg fik lavet et skrab, som gik godt.
Har det faktisk okay. Er meget glad for at jeg har fået svar, har haft det meget dårligt i weekenden ved at tænke på om der var noget.
Jeg har jo min dejlige søn på 10 mån. så det er ikke så slemt som sidste gang! Så vi må bare prøve igen om 3 mån.

Vil gerne sige tak til jer alle for jeres støtte. Det har hjulpet mig meget at jeg har kunne snakke med jer om det!!! Er meget glad for at være på baby.dk, når man har brug for råd eller støtter, så er der altid nogen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Mimic

det er jeg ked af at høre, men dejligt at du alligevel ser lidt positivt på det hele, sender lige en masse varme tanker og knus i din retning...

Fra Linda

Anmeld

23. marts 2009

Mie A

Det gør mig ondt at høre...
Havde virkelig håbet på et positivt indlæg fra dig, fordi dine blodprøver var så fine. Har de givet nogen forklaring på hvordan det er muligt??
Det er godt at du trods alt er okay over at have fået afklaring på det hele - og jeg ønsker dig held og lykke med projekt baby om 3 måneder.

Kram Mie

Anmeld

23. marts 2009

Mormilla

Linda skriver:

det er jeg ked af at høre, men dejligt at du alligevel ser lidt positivt på det hele, sender lige en masse varme tanker og knus i din retning...

Fra Linda

Mange tak! Det bliver man nød til at være

Anmeld

23. marts 2009

Mormilla

Mie A skriver:

Det gør mig ondt at høre...
Havde virkelig håbet på et positivt indlæg fra dig, fordi dine blodprøver var så fine. Har de givet nogen forklaring på hvordan det er muligt??
Det er godt at du trods alt er okay over at have fået afklaring på det hele - og jeg ønsker dig held og lykke med projekt baby om 3 måneder.

Kram Mie

Mnge tak...
Det er fordi at fosterhinden var tyk, så kroppen troede at der stadig var et foster...

Anmeld

23. marts 2009

Becks

Hmm, det er jeg rigtig ked af og høre..
Det lyder til du er rimelig afklaret med det søde, så I skal nok komme igennem det, selvom det er svært...

Håber det lykkedes for igen snart...
Mange knus fra mig

Anmeld

24. marts 2009

Mormilla

Beck skriver:

Hmm, det er jeg rigtig ked af og høre..
Det lyder til du er rimelig afklaret med det søde, så I skal nok komme igennem det, selvom det er svært...

Håber det lykkedes for igen snart...
Mange knus fra mig

Ja vi skal nok klare det, vi har jo vores dejlige søn Det er noget andet når man har et barn. Jeg er da ked af at jeg har mistet det, men vi må jo bare på hesten igen...

Anmeld

24. marts 2009

Cris

Jeg er ked af det for at høre, at der ikke var noget foster. Men er glad at du har det godt og glæder dig til at prøve igen! Det skal nok blive godt!!!!

Anmeld

24. marts 2009

Mormilla

Cris skriver:

Jeg er ked af det for at høre, at der ikke var noget foster. Men er glad at du har det godt og glæder dig til at prøve igen! Det skal nok blive godt!!!!

Ja jeg glæder mig os til at prøve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.