Føler at lægerne ikke har styr på en skid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

Mie A

Hvor det dog gør mig ondt at læse dit indlæg. Jeg er meget uforstående over for den læge, som mener at du skal have en udskrabning, da man kun kunne se en forstersæk på skanningen. Hvis blodprøverne er fine, så burde det være tegn på graviditet og ikke tegn på at du har mistet.
I min 2. graviditet begyndte jeg at bløde en uges tid efter at jeg havde fundet ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til skanning, hun kunne også kun finde en forstersæk og måtte desværre fortælle mig at jeg havde mistet og at jeg skulle have en udskrabning - men der var lige en til, der skulle skanne for at få det bekræftiget. - HELDIGVIS!! - for da den anden kvinde kom og skannede, så tog det hende akkurat 20 sekunder at finde en lille spire med et lille bitte hjerteblink. Pyhaaa det var en rutchebanetur af følelser den dag. Fik 8 måneder efter en dejlig søn.
Ved min 3. graviditet bygyndte jeg også at bløde en lille uges tid efter de to dejlige streger på testen. Røg endnu engang til skanning - men her kunne de intet se - så det kunne muligvis være at jeg havde mistet eller at graviditeten var uden for livmoderen.
Jeg blev sendt videre for at få taget blodprøver - Præcis som du - og måtte vente på at få at vide om man var købt eller solgt - En frygtelig ventetid, men det ved du jo helt sikkert!! Svaret kom og den var steget, men ikke som man kunne forvente. Det kunne altså stadig tyde på en graviditet uden for livmoderen. Måtte vente 10 laaaange dage, så kom jeg til skanning igen og der lå min lille spire og blinkede løs. Jeg havde altså bare ikke været så langt henne da jeg blev skannet 1. gang. og for knapt 5 måneder siden kom lille Lærke til verden - sund og rask.
Ville bare lige fortælle dig 2 succeshistorier, som minder lidt om din - bortset fra at jeg ikke havde en læge der snakkede om udskrabning... ej, jeg bliver sgu helt gal over at han kan nævne det, når dine blodprøver er positive.
Håber for dig at du ser en lille spire på mandag.
Mange tanker og kram
Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

LineD

Puha sikke da en træls omgang du er ude i! Jeg synes du skal insistere på ikke at få en udskrabning endnu, når nu blodprøverne er fine!!
Håber virkelig alt ender ud i det bedste!!
Mange mange tanker herfra!

Anmeld

22. marts 2009

Mormilla

Drengenesmor skriver:

Er rigtig ked af at læse om din mistede graviditet

Men hvorfor en udskrabning, hvis der ikke er noget på scanningen?

De kan se en foster sæk med fostervand men intet foster. Men den ene læge sagde at jeg måske ikke var så langt som jeg regnede med. Så hvis mine blodprøver var fine troede han at det var det. Men en anden læge vil bare ha at jeg skal ha et skrab. Men min mand tror ikke på dem, så han har snakket med dem og sagt at de ikke får lov til at gøre noget inden de har scannet mig. Så jeg bliver scannet inden jeg får et skrab...

Anmeld

22. marts 2009

Mormilla

Mie A skriver:

Hvor det dog gør mig ondt at læse dit indlæg. Jeg er meget uforstående over for den læge, som mener at du skal have en udskrabning, da man kun kunne se en forstersæk på skanningen. Hvis blodprøverne er fine, så burde det være tegn på graviditet og ikke tegn på at du har mistet.
I min 2. graviditet begyndte jeg at bløde en uges tid efter at jeg havde fundet ud af at jeg var gravid og blev derfor sendt til skanning, hun kunne også kun finde en forstersæk og måtte desværre fortælle mig at jeg havde mistet og at jeg skulle have en udskrabning - men der var lige en til, der skulle skanne for at få det bekræftiget. - HELDIGVIS!! - for da den anden kvinde kom og skannede, så tog det hende akkurat 20 sekunder at finde en lille spire med et lille bitte hjerteblink. Pyhaaa det var en rutchebanetur af følelser den dag. Fik 8 måneder efter en dejlig søn.
Ved min 3. graviditet bygyndte jeg også at bløde en lille uges tid efter de to dejlige streger på testen. Røg endnu engang til skanning - men her kunne de intet se - så det kunne muligvis være at jeg havde mistet eller at graviditeten var uden for livmoderen.
Jeg blev sendt videre for at få taget blodprøver - Præcis som du - og måtte vente på at få at vide om man var købt eller solgt - En frygtelig ventetid, men det ved du jo helt sikkert!! Svaret kom og den var steget, men ikke som man kunne forvente. Det kunne altså stadig tyde på en graviditet uden for livmoderen. Måtte vente 10 laaaange dage, så kom jeg til skanning igen og der lå min lille spire og blinkede løs. Jeg havde altså bare ikke været så langt henne da jeg blev skannet 1. gang. og for knapt 5 måneder siden kom lille Lærke til verden - sund og rask.
Ville bare lige fortælle dig 2 succeshistorier, som minder lidt om din - bortset fra at jeg ikke havde en læge der snakkede om udskrabning... ej, jeg bliver sgu helt gal over at han kan nævne det, når dine blodprøver er positive.
Håber for dig at du ser en lille spire på mandag.
Mange tanker og kram
Mie

Okay det var noget hårde gange du har været igennem!!! Håber at mit ender som dine!!! Er glad for at høre at der er andre der har prøvet det og at det hele er endt godt Blev meget rørt over at læse din historie og det gjorde min mand os.

Anmeld

22. marts 2009

Mormilla

LineD skriver:

Puha sikke da en træls omgang du er ude i! Jeg synes du skal insistere på ikke at få en udskrabning endnu, når nu blodprøverne er fine!!
Håber virkelig alt ender ud i det bedste!!
Mange mange tanker herfra!

Jeg bliver scannet i morgen. Så regner jeg med at de kan se et foster, hvis der stadig er et...

Anmeld

23. marts 2009

Mie A

Mine tanker går til dig i dag...
Håber at du snart kommer med en positiv opdatering.

Knus Mie

Anmeld

23. marts 2009

Mimic

også en masse varme tanker herfra til dig i dag... fingre for en positiv tilbagemelding

fra Linda

Anmeld

23. marts 2009

Miss BananaHammock

Endnu flere tanker fra mig af! Krydser fingre for det bedste!!

Knus Nena

Anmeld

23. marts 2009

LineD

Mange varme tanker med håbet om en veloverstået scanning med positivt resultat!

Anmeld

23. marts 2009

SaNiNa

Tænker så meget på jer... Håber at alt er vel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.