Haft MA og ÆL.. - hvornår tror i jeg kan forvente mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

LinLin

Anonym skriver:

Hejsa - vil lige høre dig, hvornår ville du teste hvis du var mig?

Fik for 14 dage (d.6.2) siden at vide at ÆL var lige oppe over.. Hvornår tror du er en go ide ?? :-)

På forhånd tak

Jeg ville teste om en uge så - hvis du kan vente så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg ville teste om en uge så - hvis du kan vente så længe

Uha.. Detbliver svæææært hihi :-) men jeg tror det måske ville være bedst.. Tak fordi du svarede.. Må bare håbe mens ik kommer ))

Anmeld

20. februar 2012

LinLin

Anonym skriver:

Uha.. Detbliver svæææært hihi :-) men jeg tror det måske ville være bedst.. Tak fordi du svarede.. Må bare håbe mens ik kommer ))

Jeg kan godt huske hvor svært det var at vente Jeg testede faktisk "for tidligt" den gang med Adam; testede d. 30. dec fordi vi skulle købe ind til nytår og jeg ikke ville drikke hvis jeg var gravid. Den var negativ. D. 2. januar syntes jeg så jeg havde brystspændinger, så der testede jeg igen: og ta-dah: positiv

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg kan godt huske hvor svært det var at vente Jeg testede faktisk "for tidligt" den gang med Adam; testede d. 30. dec fordi vi skulle købe ind til nytår og jeg ikke ville drikke hvis jeg var gravid. Den var negativ. D. 2. januar syntes jeg så jeg havde brystspændinger, så der testede jeg igen: og ta-dah: positiv

Hvor meget for tidligt var det så du ku teste positiv?

Jeg har haft aktivitet i maven siden ÆL begyndte for 14 dage siden.. Bryst følsomhed kommer og går.. Aktivitet/ murren i maven tager til om aftenen.. Føler mig oppustet. Lugtesansen har været stærk men fået lidt i sig selv igen - kvalme var slem sidste uge men lidtbedre nu..

Nu har jeg det hele tiden som om mens er LIGE på trapperne  

Anmeld

21. februar 2012

LinLin

Anonym skriver:

Hvor meget for tidligt var det så du ku teste positiv?

Jeg har haft aktivitet i maven siden ÆL begyndte for 14 dage siden.. Bryst følsomhed kommer og går.. Aktivitet/ murren i maven tager til om aftenen.. Føler mig oppustet. Lugtesansen har været stærk men fået lidt i sig selv igen - kvalme var slem sidste uge men lidtbedre nu..

Nu har jeg det hele tiden som om mens er LIGE på trapperne  

Jeg har været 4+0 der første gang jeg testede.... Det gav ikke udslag åbenbart ;-)
Håber den er der;-)

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg har været 4+0 der første gang jeg testede.... Det gav ikke udslag åbenbart ;-)
Håber den er der;-)

Tak for dine svar :-) det sødt du gider bruge tid på det

Jeg har meget svært ved at finde ud af hvornår jeg ska tælle uger fra :s 

Blødte første gang 11.1 - forsvandt igen.Folk stikpiller d. 17.1 og blødte så frem til d. 23.1 - her er jeg ret sikker på at fosterklump røg ud!

Udfra det, hvornår tror du så man ska tælle fra?

Håber ikk du blir træt af mig.. Ka bare mærke det irriterer mig en del jeg ikk ka finde ud af min krop/cyklus. Tror bare ægløsning har liggetmellem 6.2 og 10.2.. Et sted der

Anmeld

21. februar 2012

LinLin

Anonym skriver:

Tak for dine svar :-) det sødt du gider bruge tid på det

Jeg har meget svært ved at finde ud af hvornår jeg ska tælle uger fra :s 

Blødte første gang 11.1 - forsvandt igen.Folk stikpiller d. 17.1 og blødte så frem til d. 23.1 - her er jeg ret sikker på at fosterklump røg ud!

Udfra det, hvornår tror du så man ska tælle fra?

Håber ikk du blir træt af mig.. Ka bare mærke det irriterer mig en del jeg ikk ka finde ud af min krop/cyklus. Tror bare ægløsning har liggetmellem 6.2 og 10.2.. Et sted der

Hmm... Det er også svært at vide ;-) hvis du nu regner fra da du mener det kom ud... jeg havde æl to uger efter det.
- og du må gerne spørge :-)

Anmeld

21. februar 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Hejsa piger

Har brug for lidt hjælp til at finde ud af, hvornår jeg kan forvente mens efter en MA.. ?

Jeg fik stikpiller d. 17.1 og blødte en del. D. 23.1 tror jeg fosterklumpen røg ud. Hold derefter op med at bløde.

Var til sidste scanning d. 30.1 hvor alt var ude og de ku oveni købet se, at ÆL var på vej

Hvornår tror I jeg kan forvente menstruation ovenpå alt dette? Vi har selvfølgelig sexet den sidste uge, for at prøve at ramme ægløsning.. men hvornår kan man så teste ? eller forvente at møde mens, hvis den kommer?

Håber I vil hjælpe, kan mærke det betyder en del for mig at vide.. så håber nogle vil komme med et bud eller lidt erfaring?

På forhånd tusind tak

Jeg fik lavet udskrab den 16.dec og havde ægløsnings 14 dage efter.. yderligere 14 dage og testen var positiv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.