Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halloo tøser..
Min kalender viser at jeg få ægløsning i morgen.. Så hvornår skal manden og mig engang?? I morgen aften eller i aften?? Har meget lyst i aften da det nogle dage siden vi har været sammen, men vil lige hold ham på afsten hvis det nu er i morgen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WonderMOM skriver: Halloo tøser.. Min kalender viser at jeg få ægløsning i morgen.. Så hvornår skal manden og mig engang?? I morgen aften eller i aften?? Har meget lyst i aften da det nogle dage siden vi har været sammen, men vil lige hold ham på afsten hvis det nu er i morgen..
Kan i ikke bare ta begge dage
Jo flere gange man spiller med i lotteriet... Ja, jeg siger det bare I kan også snildt gøre mange dage op til ÆL, da sædcellerne kan leve i omkring 4 dage oppe i dag. Så knald, for filan, knald!
Neej, han arbejder fra morgenstunden til om aftenen, så det har han ikke energi til ved heller ikke om jeg også har lyst til det plus det er jo også bedst når man har savnet hinanden
WonderMOM skriver: Neej, han arbejder fra morgenstunden til om aftenen, så det har han ikke energi til ved heller ikke om jeg også har lyst til det plus det er jo også bedst når man har savnet hinanden
Hvis man MEGET gerne vil have baby, så tror jeg de fleste bare hopper på hinanden i tide og utide! Ja, sådan var vi i hvert fald - Især omkring ÆL. Jeg vidste ikke præcis hvornår, jeg havde det, men ca midtvejs, der ofrede jeg lidt den der: "Jeg skal have lyst fra starten af"-idé. Og så bare få lysten efter lidt hygge Og vupti, baby til os!
MaybeBaby skriver: Jo flere gange man spiller med i lotteriet... Ja, jeg siger det bare I kan også snildt gøre mange dage op til ÆL, da sædcellerne kan leve i omkring 4 dage oppe i dag. Så knald, for filan, knald!
Det er jo noget andet når manden mener at vi skal tage det med ro og at det kommer nå det kommer.. Indtil videre kan vi kun klare hver 2 og hver 3gange..
Det var da godt at vide, så slå mig bare løs nu!!!!!
100000000000000 tak for jeres svar
MaybeBaby skriver: Hvis man MEGET gerne vil have baby, så tror jeg de fleste bare hopper på hinanden i tide og utide! Ja, sådan var vi i hvert fald - Især omkring ÆL. Jeg vidste ikke præcis hvornår, jeg havde det, men ca midtvejs, der ofrede jeg lidt den der: "Jeg skal have lyst fra starten af"-idé. Og så bare få lysten efter lidt hygge Og vupti, baby til os!
Tillykke
Tjaaa, så må jeg da se at at tage mig sammen
Håber virkelig det bliver min tur snart, det vil bare være verdens bedste gave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128