Hjælp søges!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg satte min mens i gang 9 mrd. efter fødslen med p-pillerne - jeg ammede dog ikke  Jeg havde ikke haft min mens siden fødslen. 

Rigtig god ide Jeg tror jeg vil have fat i nogle p-piller hvis mens ikke kommer indenfor de næste par mdr. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, du har helt ret...har måske også mærket lidt jag engang imellem..Så måske den er under vejs? Tak for svar:O)

Ja det kunne jo tænkes Så tror da næsten bare du skal prøve at slappe af og nyde den tid du kan slippe for den Men jeg kender godt den der splittede følelse med at man synes det er dejligt man ikke skal døje med det men stadig at det kunne være rart at få det i gang igen så man har noget at regne med

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Ja men det kan godt være den der gør at den ikke er kommet endnu. Men det er igen meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Men jeg tror du bare skal væbne dig med tålmodighed. I kan jo dyrke ubeskyttet sex hvis det er det og så kan det jo være der kommer graviditet inden mens

Ja tålmodig er jo en dyd hihi Tak for tippet

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hehe nej det har du ret i...Men jeg kunne jo bare tage dem ind til Baby projektet starter

ja det ville du jo sagtens kunne

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Ja det kunne jo tænkes Så tror da næsten bare du skal prøve at slappe af og nyde den tid du kan slippe for den Men jeg kender godt den der splittede følelse med at man synes det er dejligt man ikke skal døje med det men stadig at det kunne være rart at få det i gang igen så man har noget at regne med

Ja for søren! Har ikke haft den i over et år, og tro mig jeg har heller ikke savnet den Men jeg væbner mig med tålmodighed. Den skal nok dukke op

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Ja for søren! Har ikke haft den i over et år, og tro mig jeg har heller ikke savnet den Men jeg væbner mig med tålmodighed. Den skal nok dukke op

Ja det er jeg sikker på. Jeg har endnu ikke hørt om nogen hvor den ikke er dukket op igen

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Rigtig god ide Jeg tror jeg vil have fat i nogle p-piller hvis mens ikke kommer indenfor de næste par mdr. Tak

Så kommer der i hvert fald gang i "systemet"  Jeg ville have min mens min. 2 gange inden jeg skulle starte på arbejde igen efter barsel - og jeg er glad for at jeg gjorde det  

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Så kommer der i hvert fald gang i "systemet"  Jeg ville have min mens min. 2 gange inden jeg skulle starte på arbejde igen efter barsel - og jeg er glad for at jeg gjorde det  

det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.