Hjælp søges!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ikke haft min mens. I lidt over et år, da jeg fødte min søn for 7 mdr. Siden. Problemet er, at min mand og jeg gerne vil starte baby projekt på nr 2 barn, og et lille år. Altså til vinter. Er det så ikke smartest at få min mens i gang snart?? Hvad skal jeg gøre hvis jef stadig ikke har fået sende næste par måneder? Please hjælp tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg har ikke haft min mens. I lidt over et år, da jeg fødte min søn for 7 mdr. Siden. Problemet er, at min mand og jeg gerne vil starte baby projekt på nr 2 barn, og et lille år. Altså til vinter. Er det så ikke smartest at få min mens i gang snart?? Hvad skal jeg gøre hvis jef stadig ikke har fået sende næste par måneder? Please hjælp tak

Jeg har aldrig hørt at man kunne tvinge sin cyklus igang. Tror simpelthen den kommer når den kommer.

Ammer du?

Anmeld

13. februar 2012

stm2812

Anonym skriver:

Har aldrig hørt om nogen som har kunnet fremtvinge sin mens. Den kommer når den kommer men hvis du ammer kan udeblivelsen være pga det. Jeg stoppede helt med at amme for 2-3 uger siden. Inden da havde Ronja(10mdr) kun fået bryst en gang i døgnet i ca 2 mdr, og min mens kom først foren måned siden.. Så hvis du ammer meget kan dette have betydning for om du får din mens eller ej

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Jeg har aldrig hørt at man kunne tvinge sin cyklus igang. Tror simpelthen den kommer når den kommer.

Ammer du?

Jeg ammer max 2 gange om dagen

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Har aldrig hørt om nogen som har kunnet fremtvinge sin mens. Den kommer når den kommer men hvis du ammer kan udeblivelsen være pga det. Jeg stoppede helt med at amme for 2-3 uger siden. Inden da havde Ronja(10mdr) kun fået bryst en gang i døgnet i ca 2 mdr, og min mens kom først foren måned siden.. Så hvis du ammer meget kan dette have betydning for om du får din mens eller ej

Okay. Ja det lyder fornuftigt. Må nok bare være tålmodig:-)

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg ammer max 2 gange om dagen

Ja men det kan godt være den der gør at den ikke er kommet endnu. Men det er igen meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Men jeg tror du bare skal væbne dig med tålmodighed. I kan jo dyrke ubeskyttet sex hvis det er det og så kan det jo være der kommer graviditet inden mens

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg satte min mens i gang 9 mrd. efter fødslen med p-pillerne - jeg ammede dog ikke  Jeg havde ikke haft min mens siden fødslen. 

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

p-piller ville jo kunne hjælpe til at din mens kom.. men ikke så smart i henseende til projekt baby :p

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Ja men det kan godt være den der gør at den ikke er kommet endnu. Men det er igen meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Men jeg tror du bare skal væbne dig med tålmodighed. I kan jo dyrke ubeskyttet sex hvis det er det og så kan det jo være der kommer graviditet inden mens

Ja, du har helt ret...har måske også mærket lidt jag engang imellem..Så måske den er under vejs? Tak for svar:O)

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

p-piller ville jo kunne hjælpe til at din mens kom.. men ikke så smart i henseende til projekt baby :p

hehe nej det har du ret i...Men jeg kunne jo bare tage dem ind til Baby projektet starter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.