årh dumme mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

M&N

FrkZier skriver:

det min første mens efter MA, og havde bare håbet den ville være der hurtigt igen, men desværre

- håber snart du for gevinst! 

Det kan måske være du ikke har haft ÆL og derfor du ikke er blevet gravid. Jeg havde ikke æl lige efter min MA og op til min mens, så nok derfor jeg ikke blev gravid. Men den eneste positive ting ved du har fået din mens, er at du ved din krop fungere igen og det er jo dejligt!

Hvor lang tid tog det den for at komme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Det kan måske være du ikke har haft ÆL og derfor du ikke er blevet gravid. Jeg havde ikke æl lige efter min MA og op til min mens, så nok derfor jeg ikke blev gravid. Men den eneste positive ting ved du har fået din mens, er at du ved din krop fungere igen og det er jo dejligt!

Hvor lang tid tog det den for at komme? 

ja det har du jo nok ret i /:

fik udskrabning d. 5/1 - dvs det er en 6 ugers tid siden 

Anmeld

12. februar 2012

M&N

FrkZier skriver:

ja det har du jo nok ret i /:

fik udskrabning d. 5/1 - dvs det er en 6 ugers tid siden 

Er glad for du ikke skulle vente længere tid, har hørt om andre skulle vente op til 8-10 uger  .. Min kom dog efter 35 dage så det er dejligt at min krop fandt sig selv rimelig hurtigt, og testede også efter 2 uger (efter Ma'en) og der var de negative.. 

Håber for mig selv at jeg er gravid inden min fødselsdag 9. marts  .. Det ville være lækkert.

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Er glad for du ikke skulle vente længere tid, har hørt om andre skulle vente op til 8-10 uger  .. Min kom dog efter 35 dage så det er dejligt at min krop fandt sig selv rimelig hurtigt, og testede også efter 2 uger (efter Ma'en) og der var de negative.. 

Håber for mig selv at jeg er gravid inden min fødselsdag 9. marts  .. Det ville være lækkert.

men havde hellere set den slet ikke var kommet haha

- årh ja det kunne være godt! det sku en god fødselsdagsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.