Jeanne skriver:
Jeg er ufaglært.
Normalt plejer jeg at snakke med vores planlægger inden jeg tager hjem. Hun er kommet der fast før mig, så ved hvordan det hele er. Men hun havde fri i dag, og hende jeg deler borgeren med er syg, så der har ikke været nogen jeg kunne lukke det ud til i dag. Men det lyder som en meget god ide du har der
Det var også derfor jeg skrev herinde, simpelthen for at få det ud til en eller anden. Jeg har lige snakket med min svigermor (hun er uddannet) og hun havde et meget godt forslag. Om vi ikke kunne sætte os ned med vores demenskoordinater og se om hun ikke kunne give os nogle redskaber. Det vil jeg høre om på mandag 
Hej.
Lyder som en kanon ide på mandag.
Nogle gange ved man bare slet ikke hvad man skal tage og gøre i. Også må man bede om hjælp. Ville jo så have været praktisk, hvis dine faglærte kollegaer var der for dig og din ufaglærte kollega.
Bliver lidt harm over din situation. Det kan de faglærte sgu ikke være bekendt. Man burde da være der for hinanden...
Har lige lyst til at fortælle noget...
Da jeg tog ssh uddannelsen skulle vi lære at skrive logbog... På en bestemt måde. Vi hadede den så meget alle sammen. Det samme på ssa uddannelsen.
Men da jeg kom i den psykiatriske praktik forstod jeg virkelig hvilket redskab, jeg havde fået med mig der.
Det er hårdt i hovedet at arb med psykisk syge, men hver eneste dag, fik jeg skrevet 1-2 A4-ark papirer med mine oplevelser, tanker, undringer og hvad jeg kan gøre bedre ell anderledes næste gang.
Det hjalp mig sååå meget...

KLoster
Anmeld