Implantationsblødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Dohn...

Godaften tøser...

Er det muligt at have implantationsblødning 10 dage æl eller er det for sent?

I halvanden uge har jeg haft en form for menssmerter, er meget træt om aftenen, har voldsom kvalme der kommer og går i løbet af dagen. Synes desuden det kan være lidt ubehaligt at sidde ned, ligesom om at livmoderen kommer i klemme.

Nåh men igår aftes fik jeg lidt brunligt udflåd men synes måske det er lidt tidligt til at være forstadiet til mens, der er heller ik særlig meget, kun lidt når jeg tørrer mig (sorry). Her til aften har jeg også fået en træls metalsmag i munden. Men tilbage til mit spørgsmål, er det muligt at have implantationsblødning 10 dage eftet æl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Tullemusen787

Ja det skulle være muligt. Nogle æg er jo længere tid om at sætte sig fast en andre.. Så der er da en mulighed

Anmeld

12. februar 2012

Dohn...

Åh håber virkelig.

Anmeld

14. februar 2012

Tullemusen787

Vi krydser fingre. Har læst det normalt en uge efter befrugtningen implantationen sker men at der kan gå op til 10 dage.... Hvornår skal du have mens?

Anmeld

15. februar 2012

Dohn...

Tullemusen787 skriver:

Vi krydser fingre. Har læst det normalt en uge efter befrugtningen implantationen sker men at der kan gå op til 10 dage.... Hvornår skal du have mens?

Fik min mens i mandags, den 13
så er lidt øv i disse dage. Har en god veninde der fødte i fredags og en skolekammerater der annoncerede sin graviditet på fb idag. suk suk. Nå men op på hesten igen...

Anmeld

15. februar 2012

Tullemusen787

Ja det er bare psykisk hårdt når alle omkring en bliver gravide og der ikke sker noget hos en selv. Men jeg tror og håber at lige pludselig er den der........ Før eller siden. Men den ventetid er hård hård hård......

Anmeld

15. februar 2012

Dohn...

Er også sikker på at det nok skal komme men det er sq til tider psykisk hårdt. Nok også fordi man ik har børn i forvejen og man virkelig ønsket det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.