Sådan ser Elias tv :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Anja

Han ligger sådan det meste af tiden, når han ser noget tegnefilm
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

ka li ja

Anja skriver:

Han ligger sådan det meste af tiden, når han ser noget tegnefilm

aj hvor sød!! det gør alexander også, men han er også en del større
det er for vildt som han vokser!! han ligner jo snart en der starter i skole!

Anmeld

20. marts 2009

Mary

Hvor er han sød når han ligger der Det er godt nok ikke meget jeg er herinde mere Men hyggeligt lige at følge lidt med engang i mellem. Sig mig, plejer I ikke at ha gulvtæppe på i stuen? Beklager, temmelig OT men tænkte det bare lige da jeg så billedet.

Jeg vil gerne komme en tur på besøg i næste uge hvis du har tid? Er ikke så god til at komme ud for tiden, skal trækkes op som et gammelt ur.......

Anmeld

20. marts 2009

Anja

Mary skriver:

Hvor er han sød når han ligger der Det er godt nok ikke meget jeg er herinde mere Men hyggeligt lige at følge lidt med engang i mellem. Sig mig, plejer I ikke at ha gulvtæppe på i stuen? Beklager, temmelig OT men tænkte det bare lige da jeg så billedet.

Jeg vil gerne komme en tur på besøg i næste uge hvis du har tid? Er ikke så god til at komme ud for tiden, skal trækkes op som et gammelt ur.......

Jeg vil da gerne have besøg i næste uge Har planer mandag og torsdag ellers ikke.

Og jo, vi har haft et hvidt gulvtæppe på i stuen, men spørg lige om det var en god ide med små børn ?? NOT ! Vi skiftede til trægulv sidste sommer. Er det virkeligt så lang tid siden du har været her sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.