Total madlede... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

M&N

Jeg er 6 dage fra test dag og jeg testede i torsdags og frem, positiv på ÆL, og derefter har jeg bare haft stikken i venstre side af lysken, i morges da jeg sad, var det som om det bankede og stak mig i siden i underlivet og stoppede efter 5-10 sec, har haft madlede siden igår, har slet ikke spist noget siden igår, har ingen lyst til mad, overhovedet!Er faktisk på nupo kur, men har bare ingenting fået ned, ikke engang normal mad.. Er det min æl der driller eller sådan noget? Nogen som har prøvet noget lignende op til æl, ? Er jo som sagt 6 dage fra testdag og havde æl på 23. dagen.. Håber der er nogen som vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

M&N

slet ingen som kan hjælpe? 

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er 6 dage fra test dag og jeg testede i torsdags og frem, positiv på ÆL, og derefter har jeg bare haft stikken i venstre side af lysken, i morges da jeg sad, var det som om det bankede og stak mig i siden i underlivet og stoppede efter 5-10 sec, har haft madlede siden igår, har slet ikke spist noget siden igår, har ingen lyst til mad, overhovedet!Er faktisk på nupo kur, men har bare ingenting fået ned, ikke engang normal mad.. Er det min æl der driller eller sådan noget? Nogen som har prøvet noget lignende op til æl, ? Er jo som sagt 6 dage fra testdag og havde æl på 23. dagen.. Håber der er nogen som vil hjælpe

er jo ikke læge, så ved selvfølgelig ikke præcis hvad det kan være.. men hvis man fokusere på pb rigtig meget, kan man jo godt blive lidt indbildsk gravid, og få rigtige graviditetssymptomer, uden at man er blevet gravid endnu - det kan jo være derfor det kan jo selvfølgelig jo også være pga. din ÆL, jeg er selv en der for det utrolig dårligt omkring ÆL, kan dårlig stå op ud af sengen fordi jeg både har til grin ondt, og bare kvalme osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.