Når både Claes og jeg skal på job - hvad vi jo skal 3 dage om ugen, så aflevere vi pigerne kl 06.30 hvor de åbner i vuggestuen og der tager de så i mod både vuggestue og børnehave børnene - de spiser altså morgenmad sammen og ved 7.30 tiden går børnehave børnene med en pædagog over i børnehaven....
Når vi kommer der lidt over halv syv er der en pædagog der hører til børnehaven og en der hører til vuggestuen... og så alligevel ik, indimellem er det vuggestuens køkken dame der er der på vuggestuens vegne.
Heldigvis er morgenmaden ofte klar når vi kommer og vi kan nemt sætte pigerne på hver deres stol og sige farvel uden problemer, men vi kan også komme ud for at den ene pædagog er igang med havregrøden i køkkenet og der derfor kun er en pædagog til at tage i mod ungerne... og vi kommer jo gerne sammen med 6 andre, så det er lidt få hænder at aflevere til de dage hvor man har børn der har brug for en arm at komme over i eller en der gerne vil med ned og vinke ved vinduet...
Er det normal at maden ik er klar når inst åbner??
Har tænkt mig at spørge lederen når jeg ser hende... og også om det er normalt det er en køkken dame der skal tage i mod - men undre mig bare for jeg kan da godt forstå maden ik er klar hvis de ik selv har mødetid før., men det burde de vel også ha????
Kh Camilla - der blot undre sig og også synes det er træls de morgener hvor man synes man mangler en der kan tage imod pigerne...
Anmeld