Er lidt fustrerret :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

mc90

Hey med jer...

Skriver fordi jeg er i fuld gang med PB.. Jeg har prøvet mig frem med ÆL tests, men har endnu ikke kunne fremtrylle en positiv en.. 

Øv øv.. Er der andre som har oplevet det samme, men alligevel er blevet gravide? Er lidt fustrerende at jeg ikke kan teste positivt. Gad vide om jeg bare ikke har ramt den selvom jeg har testet hver dag..

Håber i kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

tinasmor

mc90 skriver:

Hey med jer...

Skriver fordi jeg er i fuld gang med PB.. Jeg har prøvet mig frem med ÆL tests, men har endnu ikke kunne fremtrylle en positiv en.. 

Øv øv.. Er der andre som har oplevet det samme, men alligevel er blevet gravide? Er lidt fustrerende at jeg ikke kan teste positivt. Gad vide om jeg bare ikke har ramt den selvom jeg har testet hver dag..

Hej MC90, kan se se ingen har svaret, så jeg prøver lige.

Kan du mærke når du har æl? Hvis ja, har du så prøvet at teste alle dagene op til og efter ( i alt måske 3 dage før og 3 dage efter) ?

Har du alm. menstration (indenfor 28 dage) regelmæssigt?

Hvis du har prøvet i lang tid med testene vil jeg overveje at gå til lægen, de kan teste om du har æl (eller sende dig videre til en gynækolog hvis de mener det er relevant)

Held og lykke

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Har du prøvet at købe de lidt dyrere digitale ÆL-tests?

De giver et præcist svar på, om du har ÆL eller ej. Den kan også svinge fra måned til måned, jeg har prøvet at den var på 8-9 dagen den ene måned og 20. dagen en anden. Og min cyklus er regelmæssig på 28-30 dage

Anmeld

14. februar 2012

mc90

tinasmor skriver:

Hej MC90, kan se se ingen har svaret, så jeg prøver lige.

Kan du mærke når du har æl? Hvis ja, har du så prøvet at teste alle dagene op til og efter ( i alt måske 3 dage før og 3 dage efter) ?

Har du alm. menstration (indenfor 28 dage) regelmæssigt?

Hvis du har prøvet i lang tid med testene vil jeg overveje at gå til lægen, de kan teste om du har æl (eller sende dig videre til en gynækolog hvis de mener det er relevant)

Held og lykke

Nogen gange kan jeg godt mærke den er der, det stikker i den ene side, og jeg får det der seje slim... Jeg har taget ÆL test 12 dage i træk denne måned uden held..

Jeg har regelmæssig mens, men droppede p piller for 3 mrd siden, så kan godt være kroppen bare lige skal have en chance for at finde "sig selv" igen...

Min mens skulle meget gerne dukke op på søndag, så nu må vi se derefter..

Tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2012

mc90

Nessie skriver:

Har du prøvet at købe de lidt dyrere digitale ÆL-tests?

De giver et præcist svar på, om du har ÆL eller ej. Den kan også svinge fra måned til måned, jeg har prøvet at den var på 8-9 dagen den ene måned og 20. dagen en anden. Og min cyklus er regelmæssig på 28-30 dage

Tak for dit svar :-)

Ja jeg tror jeg vil give de digitale ÆL test en chance næste gang, hvis ikke det lykkedes denne måned...

Havde ikke tænkt over den kunne ligge forskelligt... :-)

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

mc90 skriver:

Hey med jer...

Jeg kan ikke bruge Æl teste da de højst sandsynligt vil vise forkerte resultater pga Pco... 

Jeg har haft sex med manden 3 gange den her måned og se hvad jeg står med en Posetiv test Slap af og nyd det det skal forhåbentlig nok komme 

Anmeld

14. februar 2012

mc90

Camillos skriver:

Jeg kan ikke bruge Æl teste da de højst sandsynligt vil vise forkerte resultater pga Pco... 

Jeg har haft sex med manden 3 gange den her måned og se hvad jeg står med en Posetiv test Slap af og nyd det det skal forhåbentlig nok komme 

Årh hvor er det dejligt! Stort tillykke til dig. Kan teste omkring d. 20 .. Kom til at teste igår men den var negativ.. Ved godt det er for tidligt, men tror bare ikke rigtig på det....

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

mc90 skriver:

Årh hvor er det dejligt! Stort tillykke til dig. Kan teste omkring d. 20 .. Kom til at teste igår men den var negativ.. Ved godt det er for tidligt, men tror bare ikke rigtig på det....

det er alt for tidligt... og hvis den ikke er der denne gang så drop testene fremad rettet og sex omkring hver 2 dag .. så har du gjort hvad du kunne.  fingre for dig 

Anmeld

14. februar 2012

Masig

mc90 skriver:

Hey med jer...

For det første kan det svinge fra cyklus til cyklus hvilken dag den ligger på.. For det andet ved jeg at der er nogle hvor den kun er positiv i meget kort tid, dvs de kan teste negativ om morgenen fx og positiv om aftenen og negativ igen næste morgen, så du kunne jo prøve at teste to gange om dagen og se om du så kan fange den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.