God weekend ;0))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Pia.

Rigtig god weekend til dig også.... her står den på gym. opvisning - min største søn skal til opvisning i spring gym. i morgen og det går det meste af dagen med...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Nemesis

God weekend til dig og familien! Her har den i dag stået på råhygge for jonas og jeg. Han smed sutten i går, så i dag har vi været i legetøjsbutikken hvor der blev valgt et stor fjernstyret Thomas tog, der kan spiller musikken og laver damp og siger fut fut.

Så købte vi kage hos bageren - Jonas valgte en Kajkage og tog hjem til mormor og hyggede.

Hjem og putte og så var vi i svømmehallen. Nu leger han i haven :-)
Imorgen skal vi til hans farfars fødselsdag. Det er både boller og lagkage og så skal vi bowle.
Søndag skal vi helt sikkert en lang tur i skoven hvis vejret holder, eller i haven og have lavet hundehus til hunden. Vi skal også igen forbi farfar og farmor for de har noget tungt der skal flyttes.

mandag starter jeg arbejdsprøvning..så weekenden skal nok gå rigtig hurtigt.

:-) Sisse

Anmeld

20. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
I lige måde Jeg skal arbejde i weekenden, men afspasere lidt tid i morgen, for vi skal til min lillebrors fødselsdag (med and, flæskesteg og hele svineriet )

Anmeld

20. marts 2009

Lise

Hej,

Jeg startede weekenden med at afspadsere 1½ time, så jeg kunne nå at hente svesken i vuggestuen - noget jeg aldrig gør, da jeg får for sent fri. Så det var super hyggeligt Nu har vi handlet og er ved at lave fredagsaftensmad (ekstra lækker mad aften), og i aften skal vi vist bare slappe af.

Imorgen kører jeg til Jylland for at tilbringe aftenen med 7 skønne tøser fra juli 07 - så skal der spises, drikkes, synges, danses og sladres Det bliver godt!!!

Søndag skal jeg til min kærestes nevøs 10-års fødselsdag i Kbh, så må håbe jeg er klar til at køre turen hjemad.............

Og så er den weekend vist slut. Så nåede jeg heller ikke at få læst mine lektier denne gang

Håber i alle får en dejlig weekend

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.