God weekend ;0))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

fam.4xc

Håber I alle får en dejlig solrig og kærlig weekend

Her kommer Claes snart hjem og vi skal hente pigerne - de skal i eftermiddag ha deres 15 mdrs og 4 års vaccine - pyha ik sjovt, men det skal jo bare overståes
Jeg selv har brugt mig fridag i dag på at rengøre hjemmet til weekenden og vasket 5 maskiner tøj, pakket str. 104 ned af Carolines tøj til Catrine engang kan bruge det, pakket str 86 ned til en veninde og vasket str 92 så Catrine ik skal rende i Benny bukser mere

Imorgen skal vi en tur til frisøren med Caroline for hun blev klippet i tirsdags, men det er mor her ik helt tilfreds med, så det skal lige rettes til Og så står den ellers på hygge og måske en tur i svigerfars kolonihave på Amager Søndag skal vi besøge vores gamle overboer i deres nye hus - blir sikkert super hyggeligt!!

Mandag håber vi på godt vejr og en tur i Zoo for jeg har ferie og det skal pigerne da også nyde godt af

Hvad skal I andre lave i dette skønne vejr??
Og hvad er jeres mad planer i weekenden - ku godt bruge lidt inspiration
GOD WEEKEND ALLE SAMMEN!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Honningblomst

Sikke en familie weekend, du lyder som en rigtig lille husmor-smiler.

Jeg har brugt lidt tid i dag på at svømme...om lidt skal jeg ud og gå en lang tur med dem af mine drenge der gider og så skal vi lave stærk mad har de bestemt...i aften er den hygge og rod må være rod.
I morgen kommer min venindes skønne børn og de skal sove her til søndag...så det bliver en weekend med fart på og håber bare jeg kan få min træning passet ind, det e ved at blive en helt kunst at få det hele til at hænge sammen...

Knus og god weekend..

Anmeld

20. marts 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Sikke en familie weekend, du lyder som en rigtig lille husmor-smiler.

Jeg har brugt lidt tid i dag på at svømme...om lidt skal jeg ud og gå en lang tur med dem af mine drenge der gider og så skal vi lave stærk mad har de bestemt...i aften er den hygge og rod må være rod.
I morgen kommer min venindes skønne børn og de skal sove her til søndag...så det bliver en weekend med fart på og håber bare jeg kan få min træning passet ind, det e ved at blive en helt kunst at få det hele til at hænge sammen...

Knus og god weekend..

Hvis vi havde råd til jeg legede fuldtids husmor ville jeg elske det

Men må ha mine 30 timer ude i samfundet - men det nok også meget godt

God fornøjelse i weekenden !!!!

Anmeld

20. marts 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Hvis vi havde råd til jeg legede fuldtids husmor ville jeg elske det

Men må ha mine 30 timer ude i samfundet - men det nok også meget godt

God fornøjelse i weekenden !!!!

Jeg ville nu også kunne nyde det...jeg ville bare ikke bruge så meget energi på hjemmet som på at dyrke mig og mine unger...griner- ville træne dagen lang og hygge med drengene når de kom hjem...og så ville jeg sgu få en rengøringshjælp...jeg gør hvad jeg skal fordi jeg skal, men det siger mig minus..Og så har jeg jo alle fordele som studerende...nu har jeg været hjemme i tre dage, jeg får penge for det og viden og et helt vildt fleksibelt liv...det kan anbefales..
Knus..

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

Her skal vi slappe af i dag... er så træt efter nogle rimelig hårde dage og meget lidt nattesøvn... (har lige sovet omkring 2 timer)

lørdag skal vi til mine forældre og hjælpe med at få lagt kartofler og det skal vi så osse søndag hvis vi ikke bliver færdige lørdag...

men ellers så skal der bare slappes af og sove...

Anmeld

20. marts 2009

frk Jensen

Hey alle...

Ja her sover Marcus lige til middag lige nu, i eftermiddag skal vi lige en smut i ønskebørn og bytte en legedims til autostolen.
I aften skal vi ud til nogle venner og se x factor og hygge..
Lørdag skal vi til gymnastik opvisning, hvor jeg skal danse sammen med resten af mit linedanser hold..
Søndag skal vi ud og gå en laaang tur og bare ellers hygge..

Knus og go weekend til alle..

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

god weekend fra mig af os.

Idag har jeg været i mødergruppe for første gang (super hyggeligt)
resten af dagen skal jeg bare slappe af skal være alene hjemme hele dagen og aften

I morgen skal jeg ud og gå med lille Lucas og igen være alene hjemme

Og søndag hmm ja der skal jeg ud og gå med Lucas og igen være alene hjemme

MEGA kedelig weekend. altid noget med godt vejr det bliver man så glad af...

og jeg skal ikke have noget at spise...

Knusser til alle

Anmeld

20. marts 2009

malou

Denne weekend skal vi kæreste hygge som vi gør ALLE weekender smiler. Lille Victor er jo så skøn at han sover senest halv 7 så mor & far rigtig kan nyde hinanden.
Dog har Dennis besluttet at det store gamle grimme grantræ på over 10 meter skal VÆK, FÆLDES OG KØRES LAAAANGT VÆK. smiler. Er ham meget enig. Så imorgen kravler han op i toppen og saver ned. Pyha...godt det ikke er mig.. er nemlig højdeskræk... men det bliver dejligt at få det væk

Knus & god weekend...
Malou

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Denne weekend skal vi kæreste hygge som vi gør ALLE weekender smiler. Lille Victor er jo så skøn at han sover senest halv 7 så mor & far rigtig kan nyde hinanden.
Dog har Dennis besluttet at det store gamle grimme grantræ på over 10 meter skal VÆK, FÆLDES OG KØRES LAAAANGT VÆK. smiler. Er ham meget enig. Så imorgen kravler han op i toppen og saver ned. Pyha...godt det ikke er mig.. er nemlig højdeskræk... men det bliver dejligt at få det væk

Knus & god weekend...
Malou

hold da op det os stort..

Anmeld

20. marts 2009

JonTri

Hellooo...
I dag har min mor passet Jonathan, mens jeg var ved kiropraktor. I aften står den på hygge og pizza...
I morgen skal jeg til brunch hos en veninde. Ellers skal jeg ikke noget synderligt.
Hmm måske skulle jeg kigge lidt på haven, hvis vejret fortsætter...

Mad: Pizza i aften, koteletter i fad i morgen og hvem ved søndag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.