Hej piger...
Skal lige høre jeres mening om en situation jeg overværede nede i børnehaven da jeg afleverede drengene her til formiddag.
Jeg sidder og hjælper Konrad af tøjet og over i den modsatte gardarobe står der en kvinde, har ikke rigtig set hende før. Tror det er en vikar.
Pludselig hiver hun fat i armen på et af børnene og hiver fire fem gange hårdt i den så barnet ryger frem og tilbage imens hun tager ansigtet helt ned til barnets og råber det meget hårdt ind i hovedet,
Jeg bliver virkelig rystet, hvad er det for et overgreb at udsætte et barn for. Her går man og regner med at ens barn bliver passet på at rummelige empatiske og ikke mindst prof. voksne, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Jeg går straks til Konrads pædagog og fortæller om min oplevelse og hun siger jeg skal gå til den anden stuepædagog, som er der hvor Bertram går og dette kvindemenneske også er.
Jeg fortæller hvad jeg oplevede og hun ville gå til personen som er studerende!!!! måske skulle man læse noget andet hvis ikke man kan rumme børn og behandle dem pænt!!
Nu skal jeg ned og hente drengene om lidt. Overvejer at gå til kvinden og sige at jeg ALDRIG håber jeg ser hende behandle et barn sådan igen og at jeg udover det har tænkt mig at fortælle det stakkels barns mor hvad der skete. Det har hun ret til at vide og så kan hun evt tale med sit barn.
Hvad mener I?
Og hvordan havde I reageret?
Knus Eva..som tænker hvordan hun er når der ikke er andre pædagoger og forældre i nærheden.
Anmeld