vi var til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

komodo

Maja84 skriver:

Er da kun skønt med så meget liv, og skønt med et sensommerbarn. Bliver da også skønt med en mere og en masse at se til med 4 skønne børn bliver da spændende når du også først begynder at mærke aktiviteten med sådan en livlig baby <3

Jeg har så kun tre, mistede min mellemste søn i 2010, men der bliver stadig meget at se til med tre, hvor den yngste ikke engang er 2 når lille blyp kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

komodo

Månsson skriver:

Der er måske en lille spring akrobat du får dig der eller en elite svømmer

Ja det kunne godt virke sådan, men jeg har altid elsket den støj mine unger spreder i huset og de andre er sq også nogle krudtugler

Anmeld

12. februar 2012

L&V

komodo skriver:

Ja det kunne godt virke sådan, men jeg har altid elsket den støj mine unger spreder i huset og de andre er sq også nogle krudtugler

Anmeld

12. februar 2012

Mor til Magnus

Stort tillykke:-) jeg skal til NF imorgen kl 12, og er død nervøs Krydser fingre for os begge...

Anmeld

12. februar 2012

komodo

Mor til Magnus skriver:

Stort tillykke:-) jeg skal til NF imorgen kl 12, og er død nervøs Krydser fingre for os begge...

det skal nok gå helt fint for os begge, smid endelig en update 

Anmeld

12. februar 2012

sandratobias

Lille vildbasse.. Jeg tror der ligger en pige der...  

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Magnus

Hvordan gik det idag?

Vi havde den mest fantastiske oplevelse, og lille fisen hoppen rundt derinde, men der blev dog målt det, der skulle måles - 6,5 cm og 1:4500 lød risiko vurderingen på

Anmeld

13. februar 2012

JH12

Sjovt, sådan en lille bette vild en venter vi også her..
Så vores MD scanning, kom til at tage lidt længere tid end normalt - fordi hun slet ikke ville ligge stille, og bevæget sig så meget - at det var lige før hun ikke kunne måles.. Men det skete alligevel med lidt held  og en MASSE tålmodighed! -men billederne blev rigtig dårlige..

Men så får i lov at se den lille igen

Anmeld

13. februar 2012

Kløver

komodo skriver:

Jeg har så kun tre, mistede min mellemste søn i 2010, men der bliver stadig meget at se til med tre, hvor den yngste ikke engang er 2 når lille blyp kommer

ÅH nej det er jeg da bare så ked af at høre, er da frygteligt i har måtte opleve at miste. Må man spørge hvordan i mistede jeres skønne guldklump
Men dejligt i stadig har 2 og en på vej, og når måske næsten at blive pt? Venter jeg selv ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.