vi var til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

komodo

-Den 7/2, men da baby var alt for vild til at hun kunne måle  noget som helst, fik vi en ny tid til her på tirsdag, så prøver igen og håber på den sover denne her gang , men et par billeder skal i da ikke snydes for synes den ligner mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

komodo

Nå okay, ikke så meget respons, jamen så vil jeg da ønske mig selv tillykke med min livlige lille bebs 

Anmeld

12. februar 2012

L&V

komodo skriver:

-Den 7/2, men da baby var alt for vild til at hun kunne måle  noget som helst, fik vi en ny tid til her på tirsdag, så prøver igen og håber på den sover denne her gang , men et par billeder skal i da ikke snydes for synes den ligner mig

Stort tillykke med vildbassen

Anmeld

12. februar 2012

komodo

Månsson skriver:

Stort tillykke med vildbassen

Tak, lykønskninger betyder meget, selvom det er fjerde gang man er jo lige glad om det er første barn eller fjerde 

Anmeld

12. februar 2012

L&V

komodo skriver:

Tak, lykønskninger betyder meget, selvom det er fjerde gang man er jo lige glad om det er første barn eller fjerde 

Det manglede da bare. Ja det er da det største i verden uanset hva 

Anmeld

12. februar 2012

4kløver

komodo skriver:

Ja det er.. Men et stort tillykke skal du ha..

Anmeld

12. februar 2012

Kløver

Stort tillykke, håber den lille spræller er mere medgørlig næste gang så i Kan få målt nogle gode tal
Stort tillykke, hvornår bliver terminen så ;-)

Anmeld

12. februar 2012

komodo

Maja84 skriver:

Stort tillykke, håber den lille spræller er mere medgørlig næste gang så i Kan få målt nogle gode tal
Stort tillykke, hvornår bliver terminen så ;-)

Det håber jeg også, vi fik ikke en termin derinde fra, for det kunne hun heller ikke måle når den var så vild, men efter egen beregning er det 23. august, og det passer nok meget godt..

Har dog aldrig efter 3 børn oplevet et så vildt foster, den både slog kolbøtter og sparkede fra på livmoder væggen, ligesom vi andre gør i svømmehallen, det er lidt syret at ligge og kigge på når man intet mærker *GG*

Anmeld

12. februar 2012

L&V

komodo skriver:

Det håber jeg også, vi fik ikke en termin derinde fra, for det kunne hun heller ikke måle når den var så vild, men efter egen beregning er det 23. august, og det passer nok meget godt..

Har dog aldrig efter 3 børn oplevet et så vildt foster, den både slog kolbøtter og sparkede fra på livmoder væggen, ligesom vi andre gør i svømmehallen, det er lidt syret at ligge og kigge på når man intet mærker *GG*

Der er måske en lille spring akrobat du får dig der eller en elite svømmer

Anmeld

12. februar 2012

Kløver

komodo skriver:

Er da kun skønt med så meget liv, og skønt med et sensommerbarn. Bliver da også skønt med en mere og en masse at se til med 4 skønne børn bliver da spændende når du også først begynder at mærke aktiviteten med sådan en livlig baby <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.