Der er vidst så småt gang i noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Drømme

Mamalou skriver:

Det ville alligevel være tidligt, hvis den lille havde meldt sin ankomst der. Det bliver spændende at se, hvornår den lille vil have fødselsdag. Jeg håber ikke familien/omgangskredsen rykker alt for meget, det var næsten det væreste for mig... Min far, som var værst, ringede (alt for) ofte 

Ja, det havde været lige tidligt nok.. De fleste børn klarer sig heldigvis godt selvom de bliver født der, men sikke mange bekymringer det ville give..

Samtidig ville det have betydet overflytning til rigshospitalet, da man først må føde efter uge 34+0 på Bornholm (med forbehold selvfølgelig..)

Uha, lyder ikke til at have været sjovt. Hvornår begyndte det at være (virkelig) ofte ?

Det virker som om, de fleste indtil videre har accepteret, at vi nok skal sige til når den lille er kommet til, men det bliver nok værre når (/hvis ) vi kommer endnu tættere på terminen..

Møder mest spørgsmålene "Er det ikke lige op over?" eller "Hvornår er det nu du har termin?" både fra personer jeg kender, og personer jeg ikke kender 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Moms

Mine plukvéer blev kraftigere den sidste uge og 2 dage før veerne rigtig startede havde jeg en dag med de kraftigste, jeg havde prøvet.

Håber du får din ønskefødsel.

Og at din mor ikke føler sig alt for snydt, hvis hun kommer for sent :-) (ved godt hun ikke er den vigtigste i den sag).

Véstøv herfra.

Moms

Anmeld

13. februar 2012

Drømme

Moms skriver:

Mine plukvéer blev kraftigere den sidste uge og 2 dage før veerne rigtig startede havde jeg en dag med de kraftigste, jeg havde prøvet.

Håber du får din ønskefødsel.

Og at din mor ikke føler sig alt for snydt, hvis hun kommer for sent :-) (ved godt hun ikke er den vigtigste i den sag).

Véstøv herfra.

Moms

Tak for dit svar
Kunne da være skønt hvis der kun er en lille uge igen :b

Der er desværre intet nyt, det er ikke gået i sig selv igen men det er heller ikke blevet meget værre..

I dag har der været en del gsngr hvor jeg har måtte koncentrere mig om min vejrtrækning, mens de i går ikke var forfærdeligt kraftige - mildere end i lørdags i hvert fald

Takker for vestøvet, håber det hjælper

Anmeld

13. februar 2012

lio

Sender en håndfuld ve-støv så det tager til

Anmeld

13. februar 2012

Drømme

louiseandersen85 skriver:

Krydser SÅ MEGET fingre. Håber du får en fantastisk fødsel  

Husk update

Stadig ikke sket mere.. I går var der ikke forfærdeligt mange plukveer, men jeg havde det forrygende og børnværelset er ved at komme på plads nu

I dag bider de til gengæld noget mere og der er flere af dem, tror der var været ti gange ca. Siden kl. 10 hvor jeg lige har måtte koncentrere mig om vejrtrækningen, så det er ikke meget, men det føles som en start (på et langtrukket forløb :b )

Nu må vi se.. Jeg tør ikke håbe på det bliver en af de næste par dage, men det kunne nu være skønt. Faktisk kunne det også være ret perfekt hvis det bliver i den kommende weekend, for kæresten har vinterferie i næste uge

Han har ikke rigtig mulighed for at holde barsel i den første tid grundet sin uddannelse..

Anmeld

13. februar 2012

Drømme

Laijona Äiti skriver:

Sender en håndfuld ve-støv så det tager til

Tak

Ville være skønt

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Drømme skriver:

Ja, det havde været lige tidligt nok.. De fleste børn klarer sig heldigvis godt selvom de bliver født der, men sikke mange bekymringer det ville give..

Samtidig ville det have betydet overflytning til rigshospitalet, da man først må føde efter uge 34+0 på Bornholm (med forbehold selvfølgelig..)

Uha, lyder ikke til at have været sjovt. Hvornår begyndte det at være (virkelig) ofte ?

Det virker som om, de fleste indtil videre har accepteret, at vi nok skal sige til når den lille er kommet til, men det bliver nok værre når (/hvis ) vi kommer endnu tættere på terminen..

Møder mest spørgsmålene "Er det ikke lige op over?" eller "Hvornår er det nu du har termin?" både fra personer jeg kender, og personer jeg ikke kender 

Det blev værst, da jeg nærmere mig termin. Der efter fik jeg flere opkald/sms'er om dagen. Det gik mig kun på, fordi jeg faktisk var rigtig træt af at være gravid til sidst. Jeg var fyldt med vand i kroppen og enorm stor. Folk jeg kendte kunne ikke kende mig på gaden længere  Det har været den bedste prævention for mig - at gå 10 dage over tid, for det kan næsten løbe mig koldt ned af ryggen at se en høj gravid Så det sker ikke lige med det samme her

Er der sket noget?

Anmeld

13. februar 2012

Drømme

Mamalou skriver:

Det blev værst, da jeg nærmere mig termin. Der efter fik jeg flere opkald/sms'er om dagen. Det gik mig kun på, fordi jeg faktisk var rigtig træt af at være gravid til sidst. Jeg var fyldt med vand i kroppen og enorm stor. Folk jeg kendte kunne ikke kende mig på gaden længere  Det har været den bedste prævention for mig - at gå 10 dage over tid, for det kan næsten løbe mig koldt ned af ryggen at se en høj gravid Så det sker ikke lige med det samme her

Er der sket noget?

Lyder til at have været noget af en omgang :b

Har skrevet en opdatering til dig lidt længere oppe

Men nej ikke det store..

Efter jeg skrev opdateringen har der været en enkelt plukve hvor det virkelig bed og nev og hvor jeg måtte stoppe op midt i en sætning, men ellers er de til at holde ud..

Er spændt

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Drømme skriver:

Lyder til at have været noget af en omgang :b

Har skrevet en opdatering til dig lidt længere oppe

Men nej ikke det store..

Efter jeg skrev opdateringen har der været en enkelt plukve hvor det virkelig bed og nev og hvor jeg måtte stoppe op midt i en sætning, men ellers er de til at holde ud..

Er spændt

Det er super spændende! Dagen op til hvor vandet gik hos mig, havde jeg det nøjagtigt som dig.  Dejligt at børneværelset er på plads. Nogle får ekstra energi op til en fødsel og "bygger rede"- Så mon ikke der er en lille guldklump på vej?

Anmeld

13. februar 2012

Drømme

Mamalou skriver:

Det er super spændende! Dagen op til hvor vandet gik hos mig, havde jeg det nøjagtigt som dig.  Dejligt at børneværelset er på plads. Nogle får ekstra energi op til en fødsel og "bygger rede"- Så mon ikke der er en lille guldklump på vej?

Åh, det er spændende, håber det betyder der snart sker noget

Håber i hvert fald ikke jeg skal rende rundt med voldsomme plukveer i flere uger :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.