.. Eller også er jeg ved at blive syg 
Har haft det vildt underligt hele dagen og bare rigtig været i slap-af humør, og mine plukveer er lige så stille begyndt at blive kraftigere og gøre mere ondt, men ingen regelmæssighed overhovedet, så nu ligger jeg bare i sengen i stuen og slapper af, og håber der sker lidt mere 
Den lille har været mere rolig i dag end h*n plejer, men der var også godt gang i den i går, så måske er det bare derfor..
Har siden jeg fandt ud af terminsdatoen (27/2) sagt, jeg kommer til at føde den 29. men har det sidste stykke tid håbet lidt på, det ville blive i denne weekend. Min mor kommer på tirsdag, og bliver i et par uger, og selvom jeg glæder mig til at have hende her, så kan jeg stadig ikke helt beslutte mig for, hvordan jeg vil have det med at have hende i nærheden ved selve fødslen og dagene liiige bagefter.
Så vil egentlig gerne have, den lille vidunder melder sin fødselsdag til at være nu her, så kæresten, jeg og den bette kan starte op på familielivet alene, men nu må vi se..
Hvad tror I ?
Er 37+5 i dag, fødekaret står klar, er afprøvet, og håndklæder, lagner, babytøj mv ligger klar 
Glæder mig helt vildt til fødslen
Det må gerne være snart 
- Og ikke skrive noget på facebook, de der kender mig.. Vil helst ikke overdynges af beskeder, hverken hvis der sker mere eller hvis det går i sig selv igen