Der er vidst så småt gang i noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Drømme

.. Eller også er jeg ved at blive syg

Har haft det vildt underligt hele dagen og bare rigtig været i slap-af humør, og mine plukveer er lige så stille begyndt at blive kraftigere og gøre mere ondt, men ingen regelmæssighed overhovedet, så nu ligger jeg bare i sengen i stuen og slapper af, og håber der sker lidt mere

Den lille har været mere rolig i dag end h*n plejer, men der var også godt gang i den i går, så måske er det bare derfor..

Har siden jeg fandt ud af terminsdatoen (27/2) sagt, jeg kommer til at føde den 29. men har det sidste stykke tid håbet lidt på, det ville blive i denne weekend. Min mor kommer på tirsdag, og bliver i et par uger, og selvom jeg glæder mig til at have hende her, så kan jeg stadig ikke helt beslutte mig for, hvordan jeg vil have det med at have hende i nærheden ved selve fødslen og dagene liiige bagefter. 

Så vil egentlig gerne have, den lille vidunder melder sin fødselsdag til at være nu her, så kæresten, jeg og den bette kan starte op på familielivet alene, men nu må vi se..

Hvad tror I ?

Er 37+5 i dag, fødekaret står klar, er afprøvet, og håndklæder, lagner, babytøj mv ligger klar

Glæder mig helt vildt til fødslen Det må gerne være snart 

- Og ikke skrive noget på facebook, de der kender mig.. Vil helst ikke overdynges af beskeder, hverken hvis der sker mere eller hvis det går i sig selv igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Mamalou

Ej hvor spændende! Jeg krydser fingere for, at I bliver forældre inden længe 

Anmeld

11. februar 2012

LR85

Krydser SÅ MEGET fingre. Håber du får en fantastisk fødsel  

Husk update

Anmeld

11. februar 2012

Drømme

Mamalou skriver:

Ej hvor spændende! Jeg krydser fingere for, at I bliver forældre inden længe 

Åh, tak 

Håber jeg også

Anmeld

11. februar 2012

Mamalou

Drømme skriver:

Åh, tak 

Håber jeg også

Jeg gik 10 dage over tid, så kender alltttt til ventetiden. Åhh så utålmodig man kan blive (selv før man går over tid).

Jeg håber du får en god fødsel!

Held & lykke!

Anmeld

11. februar 2012

Drømme

louiseandersen85 skriver:

Krydser SÅ MEGET fingre. Håber du får en fantastisk fødsel  

Husk update

Tak 

Skal jeg nok. Håber jeg kan skrive en update med fødselstidspunkt i 

Hehe 

Anmeld

11. februar 2012

LR85

Drømme skriver:

Tak 

Skal jeg nok. Håber jeg kan skrive en update med fødselstidspunkt i 

Hehe 

Jaaa, husk nu a få hvilet lidt  

Anmeld

11. februar 2012

Drømme

Mamalou skriver:

Jeg gik 10 dage over tid, så kender alltttt til ventetiden. Åhh så utålmodig man kan blive (selv før man går over tid).

Jeg håber du får en god fødsel!

Held & lykke!

Yep, utålmodigheden er slem.. Siden indlæggelse i uge 33+3 hvor jeg havde åbnet mig en smule, har utålmodigheden altså været der. Er vildt glad for den lille ikke blev født på det tidspunkt, men nu må det altså gerne snart være

(-blev udskrevet dagen efter og sygemeldt grundet jernmangel. Er siden blevet tjekket igen(36+), og der var det gået helt i sig selv igen..)

Anmeld

11. februar 2012

Drømme

louiseandersen85 skriver:

Jaaa, husk nu a få hvilet lidt  

Laver ikke andet end at hvile mig Været det eneste jeg har haft llyst til hele dagen, ren afslappet lørdag

Så energien er der, hvis der sker mere

Anmeld

11. februar 2012

Mamalou

Drømme skriver:

Yep, utålmodigheden er slem.. Siden indlæggelse i uge 33+3 hvor jeg havde åbnet mig en smule, har utålmodigheden altså været der. Er vildt glad for den lille ikke blev født på det tidspunkt, men nu må det altså gerne snart være

(-blev udskrevet dagen efter og sygemeldt grundet jernmangel. Er siden blevet tjekket igen(36+), og der var det gået helt i sig selv igen..)

Det ville alligevel være tidligt, hvis den lille havde meldt sin ankomst der. Det bliver spændende at se, hvornår den lille vil have fødselsdag. Jeg håber ikke familien/omgangskredsen rykker alt for meget, det var næsten det væreste for mig... Min far, som var værst, ringede (alt for) ofte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.