Hvornår er det vores tur til en lille bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Jannicks.mor

Øv... Kom i aften til at tænke over at vi snart har prøvet i 1,5 år. Og ALLE (eller sådan føles det i hvertfald) er blevet gravide og har fået baby i mellemtiden. Vi er i fertillitetsbehandling med pergotime og hvis jeg ikke er/bliver gravid i denne cyklus skal vi prøve med insemination.

Jeg har dog været gravid sidste sommer, men desværre udenfor livmoderen.

Mens vi sad og spiste middagsmad kigger min søn på 4 år på mig og spørger hvornår vi skal have en baby...

suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

mkb123

Jannicks.mor skriver:

Øv... Kom i aften til at tænke over at vi snart har prøvet i 1,5 år. Og ALLE (eller sådan føles det i hvertfald) er blevet gravide og har fået baby i mellemtiden. Vi er i fertillitetsbehandling med pergotime og hvis jeg ikke er/bliver gravid i denne cyklus skal vi prøve med insemination.

Jeg har dog været gravid sidste sommer, men desværre udenfor livmoderen.

Mens vi sad og spiste middagsmad kigger min søn på 4 år på mig og spørger hvornår vi skal have en baby...

suk

for at der (snart) er en lille spire i mavsen! 

Anmeld

11. februar 2012

Jannicks.mor

mkb123 skriver:

for at der (snart) er en lille spire i mavsen! 

tusinde tak - håber det virker

Anmeld

11. februar 2012

Mamalou

for at I bliver gravide inden længe 

Anmeld

12. februar 2012

l.kjoeller

Kender følelsen. Måtte selv vente halvandet år efter sa. Føles som en evighed.

Anmeld

12. februar 2012

norenberg

Kender det godt vi prøvede i 4 år før heldet var med os....håber snart der er en bebs på vej til jer...

Anmeld

12. februar 2012

Jannicks.mor

norenberg skriver:

Kender det godt vi prøvede i 4 år før heldet var med os....håber snart der er en bebs på vej til jer...

Mange tak den skal sørme snart være der! Men hvor er det træls!

Anmeld

12. februar 2012

Jannicks.mor

l.kjoeller skriver:

Kender følelsen. Måtte selv vente halvandet år efter sa. Føles som en evighed.

Det er bare rigtig lang tid når man drømmer om familieforøgelse. Min dreng er lige fyldt 4 år og havde ikke lige regnet med der ville blive 5 år mellem mine børn... Er det lykkes for dig?

Jannicks Mor

Anmeld

12. februar 2012

Jannicks.mor

Mamalou skriver:

for at I bliver gravide inden længe 

Mange tak for 'erne håber det virker

Anmeld

12. februar 2012

l.kjoeller

Jannicks.mor skriver:

JJe

Det er bare rigtig lang tid når man drømmer om familieforøgelse. Min dreng er lige fyldt 4 år og havde ikke lige regnet med der ville blive 5 år mellem mine børn... Er det lykkes for dig?

Jannicks Mor

Jeg er gravid med vores første ved hjælp af kunstig befrugtning så det lykkedes for os alders forskel behøver dog ikke være dårligt. Der er 8 år mellem mig og min bror og vi har haft stor glæde af hinanden. Men er selvfølgelig rigtig hårdt når man bar gerne vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.