Har ve lignende smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

Mca<3

Ih hvor spændende m jer 2 ... Jeg føler stadig det presser og niver men ikke noget der minder om veer .. Jeg har brugt eftermiddagen på svangre gangen Fik banket maven en ordentlig en m bil døren så nu er den godt nok skrabet ..... Heldigvis havde lille mand det fint ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, tænk hvis vi alle fødte oven i hinanden Jeg har dog ikke fået yderligere tegn på begyndelse af fødsel, men er begyndt, at blive en anelse utålmodig. Men det skulle da lige passe, at jeg fødte på torsdag, hvor det er min fødselsdag

Av for den, Tanja, det lyder da ikke godt. Men godt, at hører, at lillemanden har det godt.

Jeg sender en STORM af ve-støv til os alle

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ja, tænk hvis vi alle fødte oven i hinanden Jeg har dog ikke fået yderligere tegn på begyndelse af fødsel, men er begyndt, at blive en anelse utålmodig. Men det skulle da lige passe, at jeg fødte på torsdag, hvor det er min fødselsdag

Av for den, Tanja, det lyder da ikke godt. Men godt, at hører, at lillemanden har det godt.

Jeg sender en STORM af ve-støv til os alle

Ja kunne være sjovt om vi gjorde det Ja torsdag er jo også min termins dag .... I kan tillade jer at være utålmodige i har passeret termins dato ,,, Ja for søren godt der ikke skete noget ,ind i mellem glemmer jeg at jeg har den store mave ,,,,

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ih hvor spændende m jer 2 ... Jeg føler stadig det presser og niver men ikke noget der minder om veer .. Jeg har brugt eftermiddagen på svangre gangen Fik banket maven en ordentlig en m bil døren så nu er den godt nok skrabet ..... Heldigvis havde lille mand det fint ...

Ej søde hold kæft du ikke særlig gode venner med den bil for tiden var.
Godt lille manden har det godt.

Knus

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ej søde hold kæft du ikke særlig gode venner med den bil for tiden var.
Godt lille manden har det godt.

Knus

Ha nej ...
burde nok holde mig fra motor køretøjer så længe jeg er gravid

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha nej ...
burde nok holde mig fra motor køretøjer så længe jeg er gravid

Griner det kunne godt tyde på det, så det godt du ikke er gravid så længe endnu hi hi.

Knus

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Griner det kunne godt tyde på det, så det godt du ikke er gravid så længe endnu hi hi.

Knus

Ja for søren da ... øv har det skidt med min navle sådan som den ser ud i forevejen og nu er den fuldstændigt revet øv ad ,,,

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ja for søren da ... øv har det skidt med min navle sådan som den ser ud i forevejen og nu er den fuldstændigt revet øv ad ,,,

Hi hi stikker den ud og var i vejen? hi hi.

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hi hi stikker den ud og var i vejen? hi hi.

Hele maven stikker sgu ud og er i vejen

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Griner min navle nået ikke at stikke ud men jeg var heller ikke så stor som alle andre der var ca så langt henne som mig jeg var faktisk meget mindre men synes nu den var i vejen alligevel jeg tørrede jo bordet af mens jeg stod og lavet mad og vasket op osv griner.

Hmm hvorfor har jeg ikke set nogen billeder af maven? kan du lige smide et af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.