Har ve lignende smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Mca<3

havde en masse i går aftes og så gik de væk i løbet af natten og nu kl 11 30 er det ligesom de vender tilbage ,,
Har selv svært ved at tro på det Nu må vi se ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

MoarViborg

uh uh.. krydser fingre!! Hvor er det spændende!!

Anmeld

20. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ih, hvor er det spændende - jeg sender masser af VE-STØV

Men lidt snyd, hvis du kommer før mig

/ Katja 40+1

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Ej søde det håber jeg virkelig for dig alt hvad jeg kan for at der snart sker noget...

Knus knus og en masse ve støv til jer alle...

Anmeld

20. marts 2009

Mca<3

Tak Ja snyd hvis jeg kommer før dig Katja og Trine ...
Men det er jo 3 gang og det kan drille helt vildt det med veerne Har ikke sådan veer jeg kan tage tid på , men har konstant menses smerter i lænd og ned i lårene ,,, håber sgu ... Håber også snart i andre kan mærke noget der opmuntrer lidt ..

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Tak Ja snyd hvis jeg kommer før dig Katja og Trine ...
Men det er jo 3 gang og det kan drille helt vildt det med veerne Har ikke sådan veer jeg kan tage tid på , men har konstant menses smerter i lænd og ned i lårene ,,, håber sgu ... Håber også snart i andre kan mærke noget der opmuntrer lidt ..

Søde Tanja hvordan har du det? er det gået i stå igen eller er du på fødegangen?

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Søde Tanja hvordan har du det? er det gået i stå igen eller er du på fødegangen?

Årh gud .. langt fra på fødegangen ,, Har intet mærket til noget efter x factor sluttede Rimeligt træls ..... Nu går jeg en god tur med hunden og så hjem og hvile lidt ,, opgiver sgu ikke ,, Knus

Anmeld

21. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har også mens-smerter og i går aftes var det også i lænden - men så sker der heller ikke mere. Jeg har masser af lange pluk-veer.

Det kunne være, at jeg snart skulle gøre det samme som dig Tanja - gå en lang tur og så hjem og hvile bagefter

Knus
Katja 40+2

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Jeg har også mens-smerter og i går aftes var det også i lænden - men så sker der heller ikke mere. Jeg har masser af lange pluk-veer.

Det kunne være, at jeg snart skulle gøre det samme som dig Tanja - gå en lang tur og så hjem og hvile bagefter

Knus
Katja 40+2

uhh hvor er det spændende det ender med i alle føder på samme tid hi hi

Anmeld

21. marts 2009

MoarViborg

Min slimprop gik hertil morgen (der kommer i hvert fald en del blodigt udflåd, så går ud fra at det er den eller det såkaldte tegnblødning??), og har i løbet af dagen også fået mens-smerter Ikke nogen der gør vildt ondt eller noget, men det er da i hvert fald en begyndelse, så HÅBER det er et tegn på at der ikke er langt igen

Hi hi.. det kan være vi smitter hinanden herinde! Og lidt sjovt hvis vi føder lige oveni hinanden!

Uhuh... ve støv til os alle tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.