Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

M&N

Jeg er 7 dage fra testdag men hele dagen igår og idag har jeg haft stikken i venstre side af underlivet.
Testede jo i torsdags og i går om ÆL og de var alle sammen positive

Nu er det bare den stikken og jag og det har også stikket lidt i mine bryster, men kun max 3 gange..

Jeg har også fået begyndende hvide knopper på brystvorterne, nøjagtig som jeg havde da jeg blev gravid i septembers?

Hvad f*** betyder det? Er det min ÆL der driller, eller er det graviditets symptomer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Masig

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er 7 dage fra testdag men hele dagen igår og idag har jeg haft stikken i venstre side af underlivet.
Testede jo i torsdags og i går om ÆL og de var alle sammen positive

Nu er det bare den stikken og jag og det har også stikket lidt i mine bryster, men kun max 3 gange..

Jeg har også fået begyndende hvide knopper på brystvorterne, nøjagtig som jeg havde da jeg blev gravid i septembers?

Hvad f*** betyder det? Er det min ÆL der driller, eller er det graviditets symptomer? 

Altså hvis Æl testene var positive igår, så er der vel ikke så meget tvivl... Så er det jo ÆL...

Anmeld

11. februar 2012

AnnaK89

Altså jeg holder på at det er et graviditets symptom, når nu at du er så langt i din cyklus og kan blive ved med at få lige så positive ÆL teste hele tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.