hummel smækbukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.542 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Albsil

Rigtig søde, ikke brugt ret meget.

Desværre røg der en trykknap af de mørke allerede efter 2 vask (se billede) de kan dog godt bruges uden, ellers kan man sætte en ny i, da det kun er den forreste del der mangler.

De kan reglueres meget i stropperne, så vi brugte dem også de de var i str 56/68

Kan ikke huske om nyprisen var 299,95,- eller 349,95,- pr pr.

100,- for de mørke

150,- for de lyse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Albsil

De mørkeblå er i øvrigt forede

Anmeld

12. februar 2012

Albsil

Glenter skrive at de er str 62

Anmeld

12. februar 2012

Max

Hvad siger du til 200,- inkl. porto for de lyse Hummel bukser og den pink Småfolk body str. 62, du har i en anden tråd?

Anmeld

12. februar 2012

Albsil

Max skriver:

Hvad siger du til 200,- inkl. porto for de lyse Hummel bukser og den pink Småfolk body str. 62, du har i en anden tråd?

Jeg synes jeg har sat priserne lavt i forhold til hvor god standen er. Så synes at 170 til mig for det er for lidt:-) (Porto er 30) men du kan slippe med en 20'er i Porto? (jeg har iøvrigt også brugt de to ting sammen da bodyen matcher farven på Hummel logoet:-)

Anmeld

12. februar 2012

Albsil

Max skriver:

Jeg synes jeg har sat priserne lavt i forhold til hvor god standen er. Så synes at 170 til mig for det er for lidt:-) (Porto er 30) men du kan slippe med en 20'er i Porto? (jeg har iøvrigt også brugt de to ting sammen da bodyen matcher farven på Hummel logoet:-)

Anmeld

12. februar 2012

Albsil

De mørke er nu solgt

Anmeld

12. februar 2012

Albsil

De lyse passer sammen med den pink/røde småfolk body jeg hat til salg

Anmeld

13. februar 2012

Max

Jeg tænkte nemlig også, at de kunne være fine sammen Det er ok med 200,- plus 20,- porto, så jeg vil gerne købe det. Har du stadig mine oplysninger, eller skal jeg sende dem igen?

Anmeld

13. februar 2012

Max

Jeg tænkte nemlig også, at de kunne være fine sammen Det er ok med 200,- plus 20,- porto, så jeg vil gerne købe det. Har du stadig mine oplysninger, eller skal jeg sende dem igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.