Hvad er der med ÆL og G-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

M&N

Når man tager ÆL teste, kan den så også være positiv for en graviditet? Der står nemlig på pakken man ikke skal teste hvis man er gravid da det kan give en krydsning af HCG og LH hormon.

Har nemlig testet positiv fra igår aftes og helt til nu. Altså i aftes.  Stregerne er lige tydelige bortset fra den jeg tog idag, hvor test stregen var tydeligere end kontrol stregen  

Kan bare ikke få ud af hovedet at min ÆL kan ligge på 23. dagen? 

Er der nogle som allerede nu kunne teste positiv på ÆL og så være gravid alligevel?  Nogle der vil dele lidt erfaring ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Snuffler25

BabyWish2012 <3 skriver:

Når man tager ÆL teste, kan den så også være positiv for en graviditet? Der står nemlig på pakken man ikke skal teste hvis man er gravid da det kan give en krydsning af HCG og LH hormon.

Har nemlig testet positiv fra igår aftes og helt til nu. Altså i aftes.  Stregerne er lige tydelige bortset fra den jeg tog idag, hvor test stregen var tydeligere end kontrol stregen  

Er der nogle som allerede nu kunne teste positiv på ÆL og så være gravid alligevel?  Nogle der vil dele lidt erfaring ..

Synes da bare du ska købe en alm g-test imorgen så du fri for at tænke mere på det :-)

Anmeld

10. februar 2012

M&N

Snuffler25 skriver:

Synes da bare du ska købe en alm g-test imorgen så du fri for at tænke mere på det :-)

Testede idag med en fra apoteket en af de der strimmel teste, men den var negativ 

Anmeld

10. februar 2012

M&N

Snuffler25 skriver:

Men der er også over en uge til testdag 

Anmeld

11. februar 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

har ikke selv rigtig erfaring med det, men jo har godt hørt at en ÆL -test kan blive positiv hvis der er en graviditet, men tror nu ikke den ville gøre det når du jo så kun ville være ca. 3+? (hvis jeg har forstået det ret) så det nok bare fordi du har en ÆL der ligger på 23. dagen?

men det skader vel aldrig at vente en dag eller to og så tage en g-test bare for at vide om det nu sku være det alligvel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.