jeg skal være..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvor det godt  i har hinanden

- jeg har selv en søster på 19, og ved hvor chokket jeg var blevet hvis hun kom og sagde hun var gravid, så kan godt forstå dig

ja.

det er godt med noget forståelse. kunne ikke forestille mig hende som mor men det jo også fordi hun er min lillesøster og nu er hun ligepludselig ikke så lille mere.

hun er glad for børn og ved da hun vil blive en god mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ja.

det er godt med noget forståelse. kunne ikke forestille mig hende som mor men det jo også fordi hun er min lillesøster og nu er hun ligepludselig ikke så lille mere.

hun er glad for børn og ved da hun vil blive en god mor

hehe ja, ens ligepludselig ikke så lille lillesøster

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hehe ja, ens ligepludselig ikke så lille lillesøster

ja nemlig. hun er blevet stor ligepludselig jo. puha kan slet ikk holde tanken ud. og så det med jeg ikke bare kan sige det til alle og en hver da hun ikk selv har offentlig gjort det endnu til andre en den nærmeste familie

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ja nemlig. hun er blevet stor ligepludselig jo. puha kan slet ikk holde tanken ud. og så det med jeg ikke bare kan sige det til alle og en hver da hun ikk selv har offentlig gjort det endnu til andre en den nærmeste familie

ja det mærkeligt, kan huske da jeg snakkede sex første gang med min søster da hun fik sin føreste kæreste da hun var 15, og på trods af jeg jo kun er et år ældre end hende kunne jeg slet ikke forestille mig at min LILLEsøster kunne gøre sådan noget xD - og hvordan så vores forældre har det hehe..

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ja det mærkeligt, kan huske da jeg snakkede sex første gang med min søster da hun fik sin føreste kæreste da hun var 15, og på trods af jeg jo kun er et år ældre end hende kunne jeg slet ikke forestille mig at min LILLEsøster kunne gøre sådan noget xD - og hvordan så vores forældre har det hehe..

nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.