jeg skal være..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

..Moster.
min søster på 18 har lige skrevet til mig jeg skal være moster til august.
what hvad sker der lige for det?
hun har altid sagt hun aldrig skulle ha børn og nu er hun gravid.

har lovet at støtte og hjælpe hvor jeg kan.

puha er helt rystet men også glad.
måtte bare lige ud med det.
skriver lige som anonym da jeg ikke ved om der er nogen der kender min søster her inde og hun vil nemlig ikk ha det ud til alle lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

M&N

Anonym skriver:

..Moster.

skriver lige som anonym da jeg ikke ved om der er nogen der kender min søster her inde og hun vil nemlig ikk ha det ud til alle lige nu

Tillykke med din kommende titel 

Kan godt forstå du er ret så rystet hvis hun har meldt ud hun ikke vil have børn. 

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Tillykke med din kommende titel 

Kan godt forstå du er ret så rystet hvis hun har meldt ud hun ikke vil have børn. 

tak.
ja meget.

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

..Moster.

tillyke da - forstår godt den lige kan være svær at sluge - hun er nok ligeså chokeret som dig

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tillyke da - forstår godt den lige kan være svær at sluge - hun er nok ligeså chokeret som dig

det skulle ikk undre mig hvis hun var.
hun virker dog afklaret med det og glæder sig.

støtter hende og skal da også se om jeg kan få samlet nogen billige ting ind til dem så de har nogen ting til når barnet kommer.

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det skulle ikk undre mig hvis hun var.
hun virker dog afklaret med det og glæder sig.

støtter hende og skal da også se om jeg kan få samlet nogen billige ting ind til dem så de har nogen ting til når barnet kommer.

når det ikke er planlagt, er de fleste jo ret rystet - men man glæder sig stadig

tror det vigtigt for hende at du støtter hende i hendes valg om at beholde barnet, og du skal nok også blive glad for det når du lige er kommet over choket

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

når det ikke er planlagt, er de fleste jo ret rystet - men man glæder sig stadig

tror det vigtigt for hende at du støtter hende i hendes valg om at beholde barnet, og du skal nok også blive glad for det når du lige er kommet over choket

ja det er rigtig kan da selv huske hvordan jeg havde det med den første.

støtter hende, og hvis hendes kæreste ikk vil med til JM og scanninger så tager jeg med.
samler ting ind til hende som jeg ved de får brug for og har sagt hun bare skal ringe hvis hun har nogen spørgsmål eller sådan nogen ting.

glæder mig da allerede men det kom som et chok.

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ja det er rigtig kan da selv huske hvordan jeg havde det med den første.

støtter hende, og hvis hendes kæreste ikk vil med til JM og scanninger så tager jeg med.
samler ting ind til hende som jeg ved de får brug for og har sagt hun bare skal ringe hvis hun har nogen spørgsmål eller sådan nogen ting.

glæder mig da allerede men det kom som et chok.

hun er heldig at have en som dig det rigtig sødt af dig..

tror egentlig altid det kommer som et chok uanset om det er planlagt eller ej hehe

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hun er heldig at have en som dig det rigtig sødt af dig..

tror egentlig altid det kommer som et chok uanset om det er planlagt eller ej hehe

tak. ved bare hvor meget man skal bruge og det hurtig kan blive dyrt hvis ikke man kikker sig for. og kan jo lige så godt hjælpe hvor man kan for ved hun gør det samme over for mig. vi har altid støttet hinanden.

ja det er rigtig nok. glæder mig til at følge hende og kunne lære fra mig ud fra mine erfaringer

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

tak. ved bare hvor meget man skal bruge og det hurtig kan blive dyrt hvis ikke man kikker sig for. og kan jo lige så godt hjælpe hvor man kan for ved hun gør det samme over for mig. vi har altid støttet hinanden.

ja det er rigtig nok. glæder mig til at følge hende og kunne lære fra mig ud fra mine erfaringer

hvor det godt  i har hinanden

- jeg har selv en søster på 19, og ved hvor chokket jeg var blevet hvis hun kom og sagde hun var gravid, så kan godt forstå dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.