(juni) glucosebelastnings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

Stumpen

Mikkelmusen skriver:

Jeg håber bare på at han mente jeg skulle til en samtale med noget vejledning eller lign., for jeg orker det ikke igen.

Det er da at håbe at du kan "nøjes" med det.. Men hvis du ligger på grænsen må de vel skulle tjekke op på dig, for at være sikker på at det ikke udvikler sig til sukkersyge i tilfælde af at du ikke retter op på din kost??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Mikkelmusen

Ja det er netop også min tanke... og frygt. Jeg venter bare på de kontakter mig. Ellers må jeg jo selv gøre det, hvis de ikke har gjort det inden fredag.

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Min læge sagde igår at jeg lå på grænsen så jeg højst sansynligt skal ha taget en ny... Øv det gider jeg sgu ikke rigtig, en gang er alt rigeligt.

pyha, jeg har været det to gang i uge 18 og så i uge 28 og jeg gider ikke mere nu... for kan bare ikke have det der druesukkervand med citron i og det er jo ikke engang koldt.... ad ad håber osse bare det er en samtale du skal til...

Anmeld

24. marts 2009

Mikkelmusen

Sanne skriver:

pyha, jeg har været det to gang i uge 18 og så i uge 28 og jeg gider ikke mere nu... for kan bare ikke have det der druesukkervand med citron i og det er jo ikke engang koldt.... ad ad håber osse bare det er en samtale du skal til...

Første gang jeg var (i første graviditet) var det ikke koldt.... Føj siger jeg bare. Men i denne har det været koldt heldigvis. Hvorfor har du været i uge 18? Jeg har kun været til den i uge 28?

Anmeld

25. marts 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Første gang jeg var (i første graviditet) var det ikke koldt.... Føj siger jeg bare. Men i denne har det været koldt heldigvis. Hvorfor har du været i uge 18? Jeg har kun været til den i uge 28?

ja det ved jeg faktisk ikke, men tror det er fordi jeg har haft problemer med at holde manden i mig i starten af graviditeten...

nej der er ikke noget være end sådan et kæmpe glas med vame druesukker føj føj

Anmeld

2. april 2009

Stumpen

Så blev det min tur til at drikke det stads
Føj jeg havde glemt hvor ækelt det smager...
Håber alt er som det skal være, så jeg ikke skal lave en ommer, det tror jeg simpelthen ikke jeg ville kunne...

Anmeld

2. april 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Håber alt er som det skal være, så jeg ikke skal lave en ommer, det tror jeg simpelthen ikke jeg ville kunne...

Tror de vil sige hvis der skulle laves en ommer... men hvis du ikke er blevet dårlig, så tror jeg ikke du er blevet påvirket af det...

Nu har jeg prøvet det 2 gang og jeg blev ikke dårlig jo, en meget sulten dårlig og skulle have have mad, da man måtte spise igen...

Anmeld

3. april 2009

RatsterZoo

Jeg har også været afsted, men har ikke fået svar endnu, regner med at få det når jeg skal til JM næste gang..

Normalt kan jeg godt lide sukkervand, men det vi fik var der kommet ALT for meget citron i

Heldigvis måtte vi godt drikke vand ved siden af, ellers var det nok kommet op igen

Anmeld

3. april 2009

Stumpen

Jeg fik en mail i går sidst på eftermiddagen fra min læge med den besked at min sukkerbelastning var normal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.