(juni) glucosebelastnings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

SaNiNa

Så har jeg lige været til glucosebelastnings iiih hvor jeg bare hader det der sukkerstas man skal drikke og var så sulten til sidst at jeg kunne have kastet op...

men det så bare rigtig fint ud 5.9 så det kan jo ikke være meget bedre... tror det var lillemanden som blev opvirket af det han er bare så aktiv og han plejer ellers at sove lige nu....

har i været til sådan en glucosebelastnings osse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Katjaro

Var også afsted (et stykke tid siden nu).

Hørte ikke noget ergo ingen problemer.

Men da jeg talte med svangreambulatoriet i fredags viste det sig at den nok havde ligget temmelig tæt på det kriminelle.

Hilsen Katja 32+4

Anmeld

22. marts 2009

Stumpen

Skal afsted om 14 dage..

Anmeld

22. marts 2009

Stumpen

Skal afsted om 14 dage..

Anmeld

22. marts 2009

SaNiNa

syntes det er underligt man ikke hører mere, når de drejer sig om en helbrede... Har besluttet mig for at få min læge til at indhente oplysningerne... Så jeg er helt sikker på jeg lever best mulig for min lille søn.

Anmeld

22. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg har været i mandags og venter på svar. Men ringer og spørger lægen imorgen. Jeg ved ikke hvorfor men mit svar blev sendt til lægen, sagde sygeplejersken. Hun sagde det normalt bare var ambulatoriet der fik svar og gav besked.

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Jeg har været i mandags og venter på svar. Men ringer og spørger lægen imorgen. Jeg ved ikke hvorfor men mit svar blev sendt til lægen, sagde sygeplejersken. Hun sagde det normalt bare var ambulatoriet der fik svar og gav besked.

her skal min læge selv indhente oplysninger og det syntes jeg altså er for dårligt... syntes nu godt de kunne sende svart til ens egen læge da det jo drejer sig om vores lille barn...

Er glad for det er overstået for kan bare ikke have den søde drik... det er lige så jeg får opkast fornemmelser og så, så længe uden noget at spise ja, det ski ikke sjovt...

Anmeld

24. marts 2009

Mikkelmusen

Min læge sagde igår at jeg lå på grænsen så jeg højst sansynligt skal ha taget en ny... Øv det gider jeg sgu ikke rigtig, en gang er alt rigeligt.

Anmeld

24. marts 2009

Stumpen

Min læge sagde igår at jeg lå på grænsen så jeg højst sansynligt skal ha taget en ny... Øv det gider jeg sgu ikke rigtig, en gang er alt rigeligt.

Det er sku fejt.. Enten har man det eller ej, de kan da ikke forlange man skal drikke det stads en gang til... Føj..

Anmeld

24. marts 2009

Mikkelmusen

Stumpen skriver:

Det er sku fejt.. Enten har man det eller ej, de kan da ikke forlange man skal drikke det stads en gang til... Føj..

Jeg håber bare på at han mente jeg skulle til en samtale med noget vejledning eller lign., for jeg orker det ikke igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.