Hmm, hjælp mig lige.Gravid på spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej ...

Tak for sit svar.. Ja kan godt se det nok blev lidt rodet.. Men jeg HAR min kobber spiral endnu.. Den skulle først fjernes efter min mens.. Derfor jeg går og venter..

Alt det med pletblødninger og brunt udflåd, er nemlig en irriterende ting.. Men som skrevet har den altid været regelmæssig alligevel..

Må nok hellere ringe til lægen, mandag.. Tak for knus

Når sådan. Undskyld..
Jeg kan desværre nok stadig kun råde dig til et lille læge besøg. Så alt held og lykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Når sådan. Undskyld..
Jeg kan desværre nok stadig kun råde dig til et lille læge besøg. Så alt held og lykke..

Helt iorden...

Og tusind tak

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Tak for svar..   Det er nok ikke det jeg ønsker lige nu, men så skal vi nok finde ud af det.. Hvornår kunne du teste positiv? Og hvad med spiralen, blev den taget ud? Havde du de samme symp som jeg? Undkyld alle spørgsmålene

Ja sådan i store træt.. mine kraftigste symptomer før jeg testede positiv var ekstrem træthed og mega ømmebryster, dertil kom lugtfølsomhed.. gjorde køleskabet rent 3 gange før jeg fangede hvorfor

Og da jeg så havde testet positiv blev jeg skannede en masse gange, for de kunne ikke finde graviditeten, så de var bange for at det var uden forlivmoderen, men det var bare fordi jeg ikke var ret langt henne, og den sad helt som den skulle..

Og de fjernede spiralen ved den første undersøgelse, for den skal ud ligegyldig hvad man ønsker, der skal ske. Og hvis du ikke har prøvet at få sådan en fjernet, så kan jeg berolige dig med at man slet ikke kan mærke det overhovedet.. Jeg var selv mega nervøs for at få den fjernet, men det var da helt uden grund

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg testede positiv men det er jo også forskelligt fra person til person..

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ja sådan i store træt.. mine kraftigste symptomer før jeg testede positiv var ekstrem træthed og mega ømmebryster, dertil kom lugtfølsomhed.. gjorde køleskabet rent 3 gange før jeg fangede hvorfor

Og da jeg så havde testet positiv blev jeg skannede en masse gange, for de kunne ikke finde graviditeten, så de var bange for at det var uden forlivmoderen, men det var bare fordi jeg ikke var ret langt henne, og den sad helt som den skulle..

Og de fjernede spiralen ved den første undersøgelse, for den skal ud ligegyldig hvad man ønsker, der skal ske. Og hvis du ikke har prøvet at få sådan en fjernet, så kan jeg berolige dig med at man slet ikke kan mærke det overhovedet.. Jeg var selv mega nervøs for at få den fjernet, men det var da helt uden grund

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg testede positiv men det er jo også forskelligt fra person til person..

Jeg er også mega træt.. Hehe, det med lugte sansen, kan jeg huske fra min sidste graviditet.. Havde også nogle ture med køleren, og jeg kunne ikke klarer lugten af stegt mad..

Dejligt, det hele var som det skulle være.. Det er nok det der er min største bekymring, hvis der er noget..

Ja, har altid haft ide om det gjorde ondt at få den fjernet.. Og den skal jo væk, ligemeget hvad ja.. Så rart at vide det ikke er ubehageligt..

Hvor lang tid havde du haft den?  Ja det er det nemlig..

Anmeld

11. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jeg er også mega træt.. Hehe, det med lugte sansen, kan jeg huske fra min sidste graviditet.. Havde også nogle ture med køleren, og jeg kunne ikke klarer lugten af stegt mad..

Dejligt, det hele var som det skulle være.. Det er nok det der er min største bekymring, hvis der er noget..

Ja, har altid haft ide om det gjorde ondt at få den fjernet.. Og den skal jo væk, ligemeget hvad ja.. Så rart at vide det ikke er ubehageligt..

Hvor lang tid havde du haft den?  Ja det er det nemlig..

jeg havde også frygtet når den skulle fjernes, siden jeg fik den, men det var da helt uden grund.. man kan virkelig ikke mærke det..

Jeg havde haft den i 9 mdr. Og skal så have homonspiral denne her gang..

Men når du tager til lægen, vil de sandsynligvis sende til på sygehuset og blive skannet og det var også der jeg vil fjernet spiralen..

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

jeg havde også frygtet når den skulle fjernes, siden jeg fik den, men det var da helt uden grund.. man kan virkelig ikke mærke det..

Jeg havde haft den i 9 mdr. Og skal så have homonspiral denne her gang..

Men når du tager til lægen, vil de sandsynligvis sende til på sygehuset og blive skannet og det var også der jeg vil fjernet spiralen..

Jeg giver lige en update i løbet af den kommende uge.. Jeg har stadig ikke fået min mens.. Og har en borrende fornemmelse i venstre side..

Ha en god aften

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens. Men stadig stikken i venstre side.. Skal til lægen torsdag...

Anmeld

22. april 2013

LaSeIs

Anonym skriver:

Stadig ingen mens. Men stadig stikken i venstre side.. Skal til lægen torsdag...

tænkte om jeg kunne få en update på hvad der var galt dengang med din kobberspiral, da jeg oplever alt det lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.