Anonym skriver:
Hej..
Jeg har lige brug lidt, råd, hjælp og berolignende ord. Jeg forklarer lige situationen kort:
Jeg har et barn på to år. Fik sat kobber spiral op ca 3 måneder efter jeg havde født. Har døjet med en del plet blødninger samt brunligt udflåd, efter den er blevet sat op. Dog har min mens været regelmæssig hele tiden. Har fået taget en celleforandring test, og den viste lidt celleforandringer
Lægen og jeg blev enige om at få taget spiralen ud, tage en ny test (da det kan være spiralen der driller), og så finde en anden prævention... Vi aftalte at når min mens havde været der, sku jeg ringe... MEN!!!! Min sidste mens dag var omkring d.8 januar.. Dvs jeg er altså gået omkring 6 dage over tid!! Så nu strejfer tanken mig om graviditet, trods min spiral.. Mest fordi jeg samtidig, har følt mig oppustet, træt og har brunligt udflåd på 4 dagen nu... Har haft lidt stikken i venstre side, plejer jeg ikke at have ved mens... Tog en test i forgårs, der var negativ.. Dog hvis jeg bevægede den i lyset, synes jeg at kunne skimte en svag streg!!!! Da jeg var gravid med vores første, testede jeg negativ indtil jeg var 7 uger henne.. Er under uddannelse, og det ville ikke passe så godt lige nu, vi ville jo gerne ha ventet til jeg var færdig, så er lidt i vildrede, da vi jo gerne vil ha en til.. Det jo heller ikke sikkert, men bliver lidt bekymret, også fordi man tit hører om de symptomer jeg har, og så er det en graviditet uden for livmoderen...
Hvad siger i piger? Har i nogle gode råd!!!!
Jeg vil lige give dig et knus

Jeg forstår ikk helt. Har du ikke fået taget din spiral ud fordi du skulle have taget endnu en celleforandringsprøve?
Jeg har spiral, og første gang jeg sq ha mens efter den var sat op pletblødte jeg op til. Her 2. gang var der intet. Til sidst i min mens er det sådan noget brundlig noget, men det er jo ikke unormal.
Jeg har også ofte brundlig uflåd efter sex.

Det er så ret træls.
Som skrevet længre oppe har jeg forstået på at du har fået den taget ud igen. Altså jeg tænker du godt kan være blevet gravid ? ..!
Men hvis du har fået en homonspiral op, eller som fx jeg tidligere var på, startet på p-ring så kan det jo godt være du ikk kan tåle det homon halløjsa.
Jeg vil nu, uanset alle omstændigheder få tid ved lægen og så få taget en blodprøve som kan give dig et klart svar på om det er det ene eller andet.
Din mens kan jo også udeblive ved at du går og tænker på det konstant.