Se lige vores Bettenøvs *Surprise* - Gravid igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaaak søde.. Er total i hopla. Det er sååå dejligt... Så kan man lige slappe lidt mere af..

Hvordan har du kunne undlade at dette det med mig (os ) (evil eyes)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Årh hvor fantastisk...  Glæder mig til at følge dig... 

Taaaaaak...<3

Anmeld

10. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Hvordan har du kunne undlade at dette det med mig (os ) (evil eyes)

hehe, det har også været VIRKLIG svært.. Tro mig. Der er virkelig minimalt med folk der har vist det... hehe.
Og jeg har bare ventet på denne dag.. Endelig kunne det komme ud til jer.

Anmeld

10. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, det har også været VIRKLIG svært.. Tro mig. Der er virkelig minimalt med folk der har vist det... hehe.
Og jeg har bare ventet på denne dag.. Endelig kunne det komme ud til jer.

Hvor mange ud over mangen og veninden har vidst noget?

Anmeld

10. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Ja, jeg kan også tydeligt huske hvor stor en lettelse det var da vi så Emilies lille fine hjerte til NF, efter vi mistede første gang.

Hvor lang tid er der til NF for jer nu?

Jaaaaa... Jeg havde egentlig besluttet mig for at vente med scanning til NF, men kunne bare mærke på mig selv at jeg slet ikke kunne nyde graviditeten..

Jamen blev jo sat tilbage, men tror måske min læge beholder min oprindelige termin så der er omkring 5 uger til NF.. Laaaang tid..

Anmeld

10. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Hvor mange ud over mangen og veninden har vidst noget?

2 veninder, og så et par af kærestens venner.

Og så fik min mor det at vide i onsdag, svigermor fik til hendes fødselsdagsfest i søndags og min søster i søndags.

Så der er lige et par stykker.. Men ville gerne have set hjerteblink inden i fik det at vide.. Selvom jeg jo lige meget hvad havde skrevet jeg enten var eller havde været gravid. haha...

Anmeld

10. februar 2012

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaaaa... Jeg havde egentlig besluttet mig for at vente med scanning til NF, men kunne bare mærke på mig selv at jeg slet ikke kunne nyde graviditeten..

Jamen blev jo sat tilbage, men tror måske min læge beholder min oprindelige termin så der er omkring 5 uger til NF.. Laaaang tid..

Det er også altid nemmere når man er sikker på det hele er som det skal være, men det er skønt for nu kan i rigtigt nyde det.
Og bare rolig, pludselig er tiden væk også forstår man alligevel ikke hvor den er blevet af.

Anmeld

10. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Det er også altid nemmere når man er sikker på det hele er som det skal være, men det er skønt for nu kan i rigtigt nyde det.
Og bare rolig, pludselig er tiden væk også forstår man alligevel ikke hvor den er blevet af.

Ja det er virkelig lækkert.. Roen er så skønt.. At vide, nu er den der.

Ja, tiden skal nok gå.. Den kan jo ikke gå hurtigere end den gør, så mon ikke det går alt sammen.

Hvordan har i det ellers??

Anmeld

10. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

2 veninder, og så et par af kærestens venner.

Og så fik min mor det at vide i onsdag, svigermor fik til hendes fødselsdagsfest i søndags og min søster i søndags.

Så der er lige et par stykker.. Men ville gerne have set hjerteblink inden i fik det at vide.. Selvom jeg jo lige meget hvad havde skrevet jeg enten var eller havde været gravid. haha...

Tænker også, at du nok havde delt det herinde, hvis du havde mistet. Men er så glæd for der endelig er lykkes igen for jer.

Så er der da alligevel nogen der har vist det, men mest flest for nyligt

Anmeld

10. februar 2012

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er virkelig lækkert.. Roen er så skønt.. At vide, nu er den der.

Ja, tiden skal nok gå.. Den kan jo ikke gå hurtigere end den gør, så mon ikke det går alt sammen.

Hvordan har i det ellers??

Jo, det gør det helt sikkert og som alle siger, så nyd det for pludselig er maven væk.

i har det godt, men travlt. Skolen er svær og Emilie er fuld af ballade og krudt. Hun snakker som et vandflad og siger mange nye ord hverdag, ord som vi ikke aner hvor kommer fra, det er så skønt. Den anden dag tog hun mig i hånden og pegede på gulvet og sagde "støv" hen til et hjørne, måske det var en hentydning til støvsugeren, haha. 

Har i det også godt? I må svæge rundt af lykke efter i har set den lille spire.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.