Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..Ja man har et standpunkt til man tager et nyt. Vores pause blev ikke længere end 14 dage (men hold op mit hoved havde godt af at få noget ro. ) så meldte kæresten ud at han ikke have lyst til pause og bare ville have barn med mig nu. <3 Orrrrh.. Der gik det op for mig at jeg slet ikke havde haft ham med i beslutningen og vi kom derfor på et kompromis der hed at vi prøvede resten af den måned (december) og så holdte vi pause derfra.Så ja, jeg testede positivt d. 16 januar og er jo så gravid igen. Lægen satte min termin til d. 20 og jeg (og æl) d. 24 september. Jeg har idag været til en selvbetalt tidligscanning og den viste det fineste hjerteblink! Det var en meget emotionel tur fordi jeg havde samme veninde med som stod mig bi under sidste graviditets nedtur. Så der blev delt minder og vi tudede mens scanningsdamen tydeligt blev rørt af vores historie. Sååå fantastisk. Tak Sabrina/frk-stoltze <3Jeg blev rykket 4 dage tilbage så ny termin er d. 28 september <3 Det kan dog nå at ændre sig mange gange endnu. Så glæder mig til at få den endelige til NFPå fredag om en uge skal jeg til 1. lægebesøg og nu føler jeg endelig jeg kan glæde mig. <3Ups, det blev lidt langt. Og så lige til sidst: Shyyyy det er kun nærmeste familie + venner der ved det. Tak. Og så kommer der lige et billede af den positive test, måden min kæreste fik det at vide på og et billede fra scanningen idag af vores lillebitte bettenøvs... <3<3<3<3<3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe tillykke..
Århhh hvor er det bare sødt
Tillykke
Weee stort tillykke.
Iih tillykke med de fine streger!!! Jeg testede positiv samme dag som dig, bare i 2011(tænk sig det allerede er mere end et år siden - det føles som var det igår ) og havde termin d. 25/9 - min lille Frej-basse kom d. 30/9-2011!
Den største lykke venter forude - stort tillykke!!!!
Iih jeg bliver jo nærmest helt skruk igen hehe og min lille basse er kun lige blevet 4mdr...
Knus Channie og lille Frej!
Ihhh tillykke og sikken en fin måde at overraske ham på .. JUBIII
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128