Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hihi har haft det på akkurat samme måde mht rugbrød.. og det var også først i mandags jeg fik købt mig et lækkert nybagt brød til madpakken UHm! .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JeNoVa skriver: Jeg kan godt forstå dig, for jeg har også lyst til rugbrød. Når jeg vender tilbage til Danmark i april, har jeg ikke fået rugbrød i halvandet år.
Jeg kan godt forstå dig, for jeg har også lyst til rugbrød. Når jeg vender tilbage til Danmark i april, har jeg ikke fået rugbrød i halvandet år.
puhh det kan jeg godt forså du savner
HopinWishin skriver: Hihi har haft det på akkurat samme måde mht rugbrød.. og det var også først i mandags jeg fik købt mig et lækkert nybagt brød til madpakken UHm! .
jeg har selv bagt... i onsdags til kæresten... men han vul gerne dele
Kay skriver: ja folk i toget kiggede meget mystisk på måde da jeg (på vej hjem fra arbejde) ringer jublene til min mor og fortæller at jeg har lyst til rugbrød... kan godt forstå det når jeg sidder og tænker på det nu... men for mig er det en STOR ting... jeg har døjet utrolig meget af madlede længe... faktisk fra et par dage fær jeg testede posetiv... og har ikke kunne spise meget andet end frugt og ristet toastbrød... er så begynt stille og roligt at få lyst til flere ting... og blev bare så glad i dag da jeg fik lyst til rugbrød igen... for det er 2½ måned siden jeg har kunne spise det... så i aften skal vi havde rigtige lækre rugbrøds madder... der er købt karse, bagt rugbrød og det hele bliver bare så lækkert... og jeg glæder mig sååå meget!!!
ja folk i toget kiggede meget mystisk på måde da jeg (på vej hjem fra arbejde) ringer jublene til min mor og fortæller at jeg har lyst til rugbrød...
kan godt forstå det når jeg sidder og tænker på det nu... men for mig er det en STOR ting... jeg har døjet utrolig meget af madlede længe... faktisk fra et par dage fær jeg testede posetiv... og har ikke kunne spise meget andet end frugt og ristet toastbrød... er så begynt stille og roligt at få lyst til flere ting... og blev bare så glad i dag da jeg fik lyst til rugbrød igen... for det er 2½ måned siden jeg har kunne spise det...
så i aften skal vi havde rigtige lækre rugbrøds madder... der er købt karse, bagt rugbrød og det hele bliver bare så lækkert... og jeg glæder mig sååå meget!!!
Årh hvor er det dejligt altsåkan godt forstå at det er en stor ting for dig
Kruse90 skriver: Årh hvor er det dejligt altsåkan godt forstå at det er en stor ting for dig
det er skønt
Hvor skønt
Jeg har jo lange udsigter med alt det, min kvalme er kun lige rigtig begyndt
Åh det kan jeg godt huske!!! Jeg var også MEGA glad og NØD virkelig da jeg spiste en rugbrødsmad uden at have kvalme for første gang i mange uger! Da havde jeg levet af drikkeyoughurt og agurk fordi jeg ikke kunne få andet ned! Og der sad jeg så og spiste rugbrød med tomat! Åh lykke!
Nessie skriver: Hvor skønt Jeg har jo lange udsigter med alt det, min kvalme er kun lige rigtig begyndt
ja så har det lange udsigter hvor er det bare dejligt at du er gravid
Barbamama skriver: Åh det kan jeg godt huske!!! Jeg var også MEGA glad og NØD virkelig da jeg spiste en rugbrødsmad uden at have kvalme for første gang i mange uger! Da havde jeg levet af drikkeyoughurt og agurk fordi jeg ikke kunne få andet ned! Og der sad jeg så og spiste rugbrød med tomat! Åh lykke!
det var nemlig lykken og bliver kun bedre og bedre
Kay skriver: ja så har det lange udsigter hvor er det bare dejligt at du er gravid
Det er bare skønt, og lige nu gør det heller ikke så meget, men ved at jeg bliver rigtig træt af det
Med Daniel stoppede det først efter 4 mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128