en lille ting for andre, men en stor ting for mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2012

Kay

ja folk i toget kiggede meget mystisk på måde da jeg (på vej hjem fra arbejde) ringer jublene til min mor og fortæller at jeg har lyst til rugbrød...

kan godt forstå det når jeg sidder og tænker på det nu... men for mig er det en STOR ting... jeg har døjet utrolig meget af madlede længe... faktisk fra et par dage fær jeg testede posetiv... og har ikke kunne spise meget andet end frugt og ristet toastbrød... er så begynt stille og roligt at få lyst til flere ting... og blev bare så glad i dag da jeg fik lyst til rugbrød igen... for det er 2½ måned siden jeg har kunne spise det...

så i aften skal vi havde rigtige lækre rugbrøds madder... der er købt karse, bagt rugbrød og det hele bliver bare så lækkert... og jeg glæder mig sååå meget!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

babymus77

Sådan havde jeg det også!! Men har endelig fået lysten til mad tilbage;-) velbekomme:-)

Anmeld

10. februar 2012

Rosengreen

Jubii!!   Forstår dig! Det er nu en uge siden jeg fik min rugbrøds-lyst tilbage (kun til middag dog) , og det var virkelig skønt  

Troede også det blev enden på min kvalme, men øv øv snydt!  

Anmeld

10. februar 2012

Kay

babymus77 skriver:

Sådan havde jeg det også!! Men har endelig fået lysten til mad tilbage;-) velbekomme:-)

tak og kærestens kaffe dufter tilmed igen... hihi det bliver en dejlig weekend

Anmeld

10. februar 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Jubii!!   Forstår dig! Det er nu en uge siden jeg fik min rugbrøds-lyst tilbage (kun til middag dog) , og det var virkelig skønt  

Troede også det blev enden på min kvalme, men øv øv snydt!  

jeg har haft en kvalmedag om ugen (ca) siden starten af januar... inden da var det stor slemt hver dag... håber også den er overstået nu...

nu vil jeg gå over og smørre mig nogle madder

Anmeld

10. februar 2012

Rosengreen

Kay skriver:

jeg har haft en kvalmedag om ugen (ca) siden starten af januar... inden da var det stor slemt hver dag... håber også den er overstået nu...

nu vil jeg gå over og smørre mig nogle madder

Jeg krydser fingre for at din kvalme er overstået  

Velbekomme! Nyd din rugbrød  

Anmeld

10. februar 2012

Janni.

En simpel ting som de fleste tager for givet.

Bon appetit

Anmeld

10. februar 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Jeg krydser fingre for at din kvalme er overstået  

Velbekomme! Nyd din rugbrød  

mange tak

Anmeld

10. februar 2012

Kay

Janni. skriver:

En simpel ting som de fleste tager for givet.

Bon appetit

lige netop mange tak

Anmeld

10. februar 2012

JeNoVa

Jeg kan godt forstå dig, for jeg har også lyst til rugbrød. Når jeg vender tilbage til Danmark i april, har jeg ikke fået rugbrød i halvandet år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.