Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hailiesmom11 skriver: Sikke nogle fine streger Stort tillykke
Sikke nogle fine streger
Stort tillykke
Tusind tak
FrkLarsen skriver: Super flotte positive tests, mine så lige sådan ud og idag har jeg en dejlig pige på 1½ år . Og STORT tillykke med spiren i maven
Super flotte positive tests, mine så lige sådan ud og idag har jeg en dejlig pige på 1½ år .
Og STORT tillykke med spiren i maven
Åhh tusind tusind tak er bare så glad og stolt over de fine streger kærlighedens trolden skal bare vokse sig stor og fin!
Darling<3 skriver: Ja det må du da nok sige, ikke engang så tydelige streger kunne jeg lave
Ja det må du da nok sige, ikke engang så tydelige streger kunne jeg lave
hehe Neej, det er vist ganske flot!
Janni. skriver: Wauw! Der er da ingen tvivl. Tillykke!
Wauw! Der er da ingen tvivl. Tillykke!
Nej der er vist gevinst
christina92 skriver: Jeg forventede mens i går og har ikke ture teste! Men så gjorde jeg det alligevel her til eftermiddag, for tænkte at når den blev negativ måtte det være fordi det var for tynd urin. Men se lige hvad der kom frem efter allerede 15 SEKUNDER!!! JEG SKAL VÆRE MOR!
Jeg forventede mens i går og har ikke ture teste! Men så gjorde jeg det alligevel her til eftermiddag, for tænkte at når den blev negativ måtte det være fordi det var for tynd urin. Men se lige hvad der kom frem efter allerede 15 SEKUNDER!!!
JEG SKAL VÆRE MOR!
Neej, hvor fantastisk for jer Det er bare det bedste! Er selv nygravid Har lige set hjerteblink for første gang ved en tidlig skanning Glæd dig! og tillykke
anbo skriver: Neej, hvor fantastisk for jer Det er bare det bedste! Er selv nygravid Har lige set hjerteblink for første gang ved en tidlig skanning Glæd dig! og tillykke
Åh hvor lyder det skønt! Er bare så lykkelig lige nu! Må have været skønt at se hjerte blink!
Skide flotte streger..
Tillykke mutti..
Emily2012<3 skriver: Skide flotte streger.. Tillykke mutti..
er du ikke glad for jeg fik dig overtalt til at få testet med det samme - jeg er SÅÅ glad på jeres vejne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128