Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Men det er jo desværre bare ikke lægerne vi kan skyde skylden på... det er jo Mikkels lille krop som ikke rigtig fungerer og der kommer bare flere og flere ting oveni hinanden...
Men det er jo desværre bare ikke lægerne vi kan skyde skylden på... det er jo Mikkels lille krop som ikke rigtig fungerer og der kommer bare flere og flere ting oveni hinanden...
Jo jo, den er jeg med på, men det er jo stadig lægerne's job at finde ud af hvad han helt præcis fejler Det var mere sådan ment - men han skal nok blive stor og stærk inden længe, det er jeg sikker på...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
puha den stakkels lille dreng. kan slet ikke bære tanken om at så små børn skal igennem så meget.
ønsker og håber så inderligt at i snart får lidt medvind.
Åha Tina, i sådan en situation må man meget gerne bande.....
Jeg håber virkeligt af hele mit hjerte, at det snart går den rigtige vej for jer.
Jeg kan godt huske, hvor trælst det var, at være indlagt med den lille ny, og storesøster bare var hjemme, sikke et savn..
De bedste og kærligste ønsker sendes jeres vej
Nitz - <3 David skriver: Åh nej dog!Hvor er det altså bare træls at i, og ikke mindst Mikkel, skal igennem alt det.. Håber inderligt at han snart er total fri for alt det.. Især operationer.. Puha, mig som bare fik det dårligt når lægerne skulle ligge drop i Davids lille hånd ;( jeg ku græde hvergang de stak i ham.. ¨Sådan noget skulle de jo ikke starte livet med.. Men han er en lille fighter, så han skal nok klare det hele i stiv arm..Masser tanker og håb om en bedring SNART her fra til jer!Kæmpe kram!
Åh nej dog!Hvor er det altså bare træls at i, og ikke mindst Mikkel, skal igennem alt det.. Håber inderligt at han snart er total fri for alt det.. Især operationer.. Puha, mig som bare fik det dårligt når lægerne skulle ligge drop i Davids lille hånd ;( jeg ku græde hvergang de stak i ham.. ¨Sådan noget skulle de jo ikke starte livet med.. Men han er en lille fighter, så han skal nok klare det hele i stiv arm..Masser tanker og håb om en bedring SNART her fra til jer!Kæmpe kram!
Jeg HADER virkelig at lægge ham i narkose, synes det er skrækkeligt... og ventetiden ved operationer
Og tak
Darling<3 skriver: Jo jo, den er jeg med på, men det er jo stadig lægerne's job at finde ud af hvad han helt præcis fejler Det var mere sådan ment - men han skal nok blive stor og stærk inden længe, det er jeg sikker på...
Jeg tror bare ikke de kunne have vist dette fra starten, desværre bliver der bare ved at komme nye ting til Jeg håber du har ret
Lone Jakobsen skriver: puha den stakkels lille dreng. kan slet ikke bære tanken om at så små børn skal igennem så meget. ønsker og håber så inderligt at i snart får lidt medvind.
Nej, han har jo allerede nu været igennem mere end mange mennesker er i et helt liv
Dot D skriver: Åha Tina, i sådan en situation må man meget gerne bande..... Jeg håber virkeligt af hele mit hjerte, at det snart går den rigtige vej for jer. Jeg kan godt huske, hvor trælst det var, at være indlagt med den lille ny, og storesøster bare var hjemme, sikke et savn.. De bedste og kærligste ønsker sendes jeres vej
Ja... som jeg har sagt til sygeplejerskerne mange gange, så ville jeg virkelig ønske at man kunne være 2 steder på en gang...
Tak
TbCp skriver: Mikkels leverbiopsi var ikke god, så i morgen bliver vi overflyttet til Rigshospitalet http://miraklerne.blogspot.com/2012/02/advarsel-et-indlg-med-mange-bandeord.html
Mikkels leverbiopsi var ikke god, så i morgen bliver vi overflyttet til Rigshospitalet
http://miraklerne.blogspot.com/2012/02/advarsel-et-indlg-med-mange-bandeord.html
Åh, hvor er jeg bare ked af at høre det Nej, det er bare slet ikke fair alt det I skal igennem. (Og slet ikke Mikkel) Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men I får en masse tanker herfra og et stort knus.
Mathilde
Årh nej da...
Håber alt går godt, og at de kan "nøjes" med en gennemskyldning
åhh nej jeg krydser mine finger for jer og sender alle mine tanker til jer og håber snart det bliver meget meget bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128