Nej nej nej :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.730 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

TbCp

Mikkels leverbiopsi var ikke god, så i morgen bliver vi overflyttet til Rigshospitalet

http://miraklerne.blogspot.com/2012/02/advarsel-et-indlg-med-mange-bandeord.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Darling<3

Ej for fanden, stakkels lille Mikkel

Håber snart det hele vender sig for jer og forbliver sådan

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Darling<3 skriver:

Ej for fanden, stakkels lille Mikkel

Håber snart det hele vender sig for jer og forbliver sådan

Jeg forstår bare ikke hvorfor der skal blive ved med at komme noget

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

TbCp skriver:

Mikkels leverbiopsi var ikke god, så i morgen bliver vi overflyttet til Rigshospitalet

http://miraklerne.blogspot.com/2012/02/advarsel-et-indlg-med-mange-bandeord.html

Åh nej dog. Læste lige bloggen Det gør mig virkelig ondt, jeg håber inderligt at en gennemskyldning kan klare det så de ikke skal pille ved for meget på ham.

Anmeld

10. februar 2012

Darling<3

TbCp skriver:

Jeg forstår bare ikke hvorfor der skal blive ved med at komme noget

Det forstår jeg virkelig godt, at du ikke forstår - det er bestemt heller ikke fair at i skal trækkes igennem så meget!!

Kan de ikke bare gøre deres job ordenligt første gang istedet for at meddele jer at nu går det godt, ej ikke alligevel, men nu ser det hele meget bedre ud og så går der lidt tid, så er det ikke helt som det skal være alligevel - HADER virkelig dansk læger!!

Anmeld

10. februar 2012

Moar2012

TbCp skriver:

Øv træls besked at få.. Men har selv en datter med lukkede galdeveje/ ingen galdeveje og hun blev opereret for 2 år siden og har det i dag meget godt.. De er super gode og lægen nina kvist eller lars johansen som operere disse børn er super dygtige til det...

Krydser finger for jer.. Du må endelig skrive en pb hvis du har nogle spørgsmål omkring det..

Anmeld

10. februar 2012

Frk.S

Åh nej, altså!

Jeg krydser virkelig alt hvad krydes kan for at i snart skal møde noget medgang (og kun medgang derfra).

Hvor er det synd for jer - og for Mikkel.

De bedste tanker herfra.

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Darling<3 skriver:

Det forstår jeg virkelig godt, at du ikke forstår - det er bestemt heller ikke fair at i skal trækkes igennem så meget!!

Kan de ikke bare gøre deres job ordenligt første gang istedet for at meddele jer at nu går det godt, ej ikke alligevel, men nu ser det hele meget bedre ud og så går der lidt tid, så er det ikke helt som det skal være alligevel - HADER virkelig dansk læger!!

Men det er jo desværre bare ikke lægerne vi kan skyde skylden på... det er jo Mikkels lille krop som ikke rigtig fungerer og der kommer bare flere og flere ting oveni hinanden...

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Chalala85 skriver:

Åh nej dog. Læste lige bloggen Det gør mig virkelig ondt, jeg håber inderligt at en gennemskyldning kan klare det så de ikke skal pille ved for meget på ham.

Synes snart han har været nok igennem

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Moar2012 skriver:

Øv træls besked at få.. Men har selv en datter med lukkede galdeveje/ ingen galdeveje og hun blev opereret for 2 år siden og har det i dag meget godt.. De er super gode og lægen nina kvist eller lars johansen som operere disse børn er super dygtige til det...

Krydser finger for jer.. Du må endelig skrive en pb hvis du har nogle spørgsmål omkring det..

Ja meget træls
Desværre er der jo flere ting oveni ved Mikkel Det er vist 5 eller 6 gang han skal opereres nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.