Hvor er det synd, der ikke er nogen, der har svaret dig. Jeg synes, det er en meget spændende problemstilling du står med.
Jeg har aldrig prøvet noget lignende - bortset fra det med at føle sig vraget eller ikke god nok - det har alle vel prøvet.
Jeg kan sagtens følge dig i din tankegang og jeg ved ikke hvorfor det sådan er løbet løbsk. Det kan da godt være noget hormonelt.
Jeg blev skruk efter en diskosprolaps, hvor jeg brugte meget tid i varmtvandsbassinet ofte i selskab med en masse små MEGET glade babyer. De var jo helt bedårende og JEG som ellers længe har holdt på at jeg egentlig ikke gad have børn blev skruk. Måske er det det samme, der sker for dig med din kærestes datter.
Det er jo helt fair, at han ikke ønsker at begynde på babyprojekt, når I ikke har kendt hinanden længere. Han har jo også prøvet at det er gået i stykker én gang - måske endda efter der kom en baby ind i billedet -hvem ved. Jeg tror godt, du kan se det, hvis du sætter din egen forfængelighed lidt til side.
Det behøver jo slet ikke have noget med dig at gøre som sådan, så pas på ikke at tage "skylden". Måske vil han også bare gerne nyde dig og have dig lidt længere for sig selv.
Det var da oplagt at tage en stille og rolig snak med ham om det. Uden nogen bebrejdelser. Det ville nok give dig lidt ro i sindet og få dig til at holde op med at fokusere så meget på det. Invester lidt tid i kæresten og jeres forhold i stedet for en baby. Det skal I nok nå.
God weekend.
Moms
Anmeld